Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق ستاره بیانکونری از شکست مقابل لیون ناامید است اما مطمئن است که آنها می توانند در خانه شرایط را تغییر دهند.

طرفداری - در دیدار لیون و یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا، برای اولین بار از سال 2006، بیانکونری در یک بازی اروپایی حتی یک شوت در چارچوب هم نداشت و پس از شکست 1-0، مورد انتقادات زیادی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستیانو رونالدو در این مورد به اسکای ایتالیا گفت:

چنین چیزهایی ممکن است اتفاق بیفتد. فوتبال همین است. ما از اینکه شکست خوردیم، خوشحال نیستیم اما طبیعی است. تمام بازی های لیگ قهرمانان دشوار هستند. ما نا امید هستیم اما بازی برگشت را در خانه داریم و به خودمان اعتماد داریم. می توانیم نتیجه را تغییر دهیم و صعود کنیم اما اولویت ما در حال حاضر پیروزی در بازی بعدی است و بازی لیگ قهرمانان بعدا انجام خواهد شد. ما آرام، متمرکز و آماده بازی بعدی مقابل اینتر هستیم. 

دیدار یوونتوس و اینتر در سری آ ایتالیا در تورین و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟

نگاهی به 10 بازیکنی که بیشترین بازی را در کنار CR7 داشته‌اند.

طرفداری | کریستیانو رونالدو در 39 سالگی همچنان خستگی‌ناپذیر مشغول بازی است و او بیش از دو دهه است که در مستطیل سبز خوش می‌درخشد.

با حضور طولانی‌مدت در باشگاه‌هایی چون منچستریونایتد و رئال مادرید و همچنین تیم ملی فوتبال پرتغال، بازیکنان بزرگ زیادی در طول دوران حرفه‌ای کریستیانو رونالدو در کنار او بازی کرده‌اند. سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی 10 بازیکنی کرده که بیشترین بازی را در طول دوران حرفه‌ای CR7 با او داشته‌اند. په په مدافع استثنایی فوتبال پرتغال حالا به بازیکنی تبدیل شده که بیشترین بازی را در کنار رونالدو داشته است. په په با 343 بازی در کنار کریستیانو رونالدو در تیم‌های رئال مادرید و پرتغال، با گذر از کریم بنزما، بیشترین بازی را در کنار فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال داشته است.

کریم بنزما با 342 بازی در رئال مادرید، دومین بازیکنی است که توانسته بیشترین بازی را در کنار رونالدو داشته باشد. در جایگاه سوم این لیست هم سرخیو راموس با 339 بازی قرار می‌گیرد. مارسلو دوست صمیمی کریستیانو هم با 332 بازی در رده چهارم ایستاده است. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن با بیشترین بازی در کنار کریستیانو رونالدو می‌اندازیم.

10 بازیکن با بیشترین بازی در کنار کریستیانو رونالدو بازیکنانی با بیشترین بازی در کنار کریستیانو رونالدو

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • عصبانیت و اعتراض شدید کریستیانو رونالدو به داور چهارم پس از باخت پرتغال مقابل اسلوونی / فیلم
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی