Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیدار تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و تراکتور تبریز در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر با پیروزی جمی‌ها به پایان رسید. تاریخ انتشار: 19:38 - 09 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۰۹۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های پارس‌ جنوبی جم و تراکتور تبریز از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود پارس‌ جنوبی جم به پایان رسید.

گل‌: نیما انتظاری (۳۵) برای پارس‌ جنوبی جم.

قضاوت این بازی برعهده حسن اکرمی بود.

با ثبت این نتیجه تیم پارس‌جنوبی جم ۲۰ امتیازی شد و تراکتور هم ۳۷ امتیازی ماند.

دو تیم در این بازی با ترکیب زیر به میدان رفتند:

ترکیب پارس جنوبی: مسعود پورمحمد، فریبرز گرامی، میلاد باقری، پوریا آریاکیا، میلاد خدایی‌اصل، مگنو باتیستا، محمود شفیعی، نیما انتظاری، شهرام گودرزی، متین کریم‌زاده، امین منوچهری.

سرمربی: هومن افاضلی

ترکیب تراکتور: محمدرشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، میلاد فخرالدینی، مهدی تیکدری، رضا اسدی، اکبر ایمانی، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی، ساسان انصاری، اوکاچا حمزویی.

سرمربی: ساکت الهامی

بیشتر بخوانید: برگزاری دیدار تراکتور - سایپا در هاله‌ای از ابهام/ بازی به شنبه موکول شد؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تراکتور پارس جنوبی جم پارس جنوبی جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به صعود شاگردانش به فینال جام حذفی ایتالیا با گذر از سد لاتزیو، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا با وجود شکست 2 بر یک در خانه لاتزیو، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 3 بر 2 راهی دیدار فینال شدند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: ما در این بازی رنج زیادی کشیدیم به خصوص پس از دریافت گل مستقیم از روی یک ضربه شروع مجدد. ما البته می‌دانستیم که این بازی این‌طور خواهد بود.

وی افزود: ما چند موقعیت گلزنی توسط ولاهوویچ و برمر داشتیم و خطر سکته مغزی در نیمه دوم نیز وجود داشت اما در ادامه به لحاظ فیزیکی پیشرفت کردیم و نیمه دوم خوبی را تجربه کردیم. بازی آسانی نبود چون ما بلافاصله در شروع نیمه دوم گل دوم را روی یک ضدحمله دریافت کردیم و بازیکنان ما ممکن بود به لحاظ روحی خود را ببازند.

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

سرمربی یوونتوس که شاگردانش در دیدار فینال این رقابت‌ها باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های آتالانتا و فیورنتیا بروند و جایگاه خود برای حضور در سوپرجام چهارجانبه ایتالیا را هم تضمین کردند، تصریح کرد: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست. ما در سه فصل گذشته، دو بار در فینال جام حذفی ایتالیا بازی کرده‌ایم. حالا باید روی بازی‌های سری A تمرکز کنیم چون هنوز به هدف‌مان که قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هست، نرسیده‌ایم و این هفته هم باید با میلان بازی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت