Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@15:17:07 GMT

استقبال از بهار با کاشت ۱۵ هزار مترمربع گل

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۶۴۵۹

استقبال از بهار با کاشت ۱۵ هزار مترمربع گل

ایسنا/فارس شهردار منطقه هفت گفت: با اجرای بیش از ۱۵ هزار متر مربع گلکاری در پارکها و میادین سطح منطقه به استقبال سال نو می رویم.

سعید معصومی جمعه ۹ اسفند افزود: در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی و آرامش روح و روان شهروندان و مسافران نوروزی و همچنین با نزدیک شدن به بهار طبیعت هر ساله عملیات گلکاری پارک‌ها و میادین سطح منطقه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، این مقام مسئول ادامه داد: عملیات کاشت گل های فصلی هرساله متناسب با شرایط آب و هوایی در سطح بوستان ها، میادین و بلوارهای اصلی انجام می شود که با توجه به ظرافت و تنوع رنگ، زیبایی و جلوه خاصی به سیمای شهری می بخشد.

معصومی گفت: در طرح گلکاری بهاره سطح منطقه از گلهای بنفشه ،رز، یاس و همیشه بهار استفاده شده است.

شهردار منطقه هفت با بیان این مطلب که ورودی های هر شهر هویت آن شهر محسوب می شود، افزود: ساماندهی و بهسازی بولوار خلیج فارس به صورت فاز به فاز اجرایی شده و در فاز اول به طول ۲.۵ کیلومتر توسط معاونت فنی و عمرانی در حال آسفالت است.

او با بیان اینکه ایجاد فضای سبز به عهده شهرداری منطقه هفت است، گفت: که در این مسیر ۸۰ اصله درخت نخل باد بزنی ۳ متری و همچنین بیش از ۱۰ هزار متر مربع چمن در این مسیر کاشته شده است.

معصومی افزود: امسال تعداد ۱۰ هزار اصله درخت از گونه های کم آب و مقاوم و متناسب با آب و هوای منطقه اعم نارنج و سرو  جهت افزایش سرانه فضای سبز در سطح منطقه کاشته شده است.

وی هرس درختان و گل ها، ترمیم و ایجاد آبخور، ترمیم و کاشت چمن و حذف علف های هرز از اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز دانست و افزود: برای ترمیم چمن‌های سطح پارک‌ها و بولوارهای شهر خاک کود ریخته شده تا سطح پوشش مناسب برای پوشاندن ریشه های علف ها و شاخه زنی ریشه های آنها فراهم شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداری شيراز سطح منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود

معاون شهردار تهران از موافقت شهردار پایتخت با ترمیم حقوق کارکنان رسمی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، مجید باقری با بیان این‌که بهبود معیشت و قدردانی از زحمات ارزشمند کارکنان شهرداری تهران همواره از اولویت‌ها و دغدغه‌های اصلی آقای دکتر زاکانی است، گفت: اجرای بسته خرسندساز با محور‌های متنوع رفاهی-حمایتی از مصادیق بارز این دغدغه‌مندی است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به این‌که ما در شهرداری تهران یک خانواده بزرگ هستیم، اما تنوع روابط استخدامی، و نظام‌های جبران خدمت، سبب بروز شکاف‌های جدی در مدل‌های پرداخت حقوق بین همکاران رسمی و قراردادی شده است، افزود: سال گذشته، مکاتبات و پیگیری‌های متعددی توسط دکتر زاکانی شهردار محترم تهران از مراجع مرتبط از جمله سازمان اداری و استخدامی کشور صورت گرفت و جلسات کارشناسی خوبی با آن سازمان برگزار شد.

باقری اظهار داشت: در سال جدید نیز شهردار محترم مجدداً پیگیری جدی در این خصوص کردند و در نهایت به پاس زحمات متعهدانه همکاران خدوم شهرداری در تحقق اهداف، با توجه به زمان بر بودن مراحل اداری تحقق موضوع و برگزاری جلسه شورای عالی حقوق و دستمزد، شهردار محترم تهران دستور دادند که به موازات تداوم پیگیری‌های پیشین از مراجع ذیربط، ترمیم حقوق کارکنان رسمی شهرداری تهران با اعمال تأثیر در سایر مؤلفه‌های حقوقی به اجرا در آید.

وی خاطرنشان کرد: ضمن تشکر صمیمانه از شهردار محترم تهران، ان‌شاءالله پس از شب‌های نورانی قدر، با همت همکاران حوزه سرمایه انسانی، همه احکام ترمیم حقوق همکاران رسمی صادر و جزئیات بیشتر در این خصوص نیز در اولین نشست با جمعی از کارکنان خدوم شهرداری تهران اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۱۲ هزار گردشگر روزانه از برج میلاد + تصاویر
  • استقبال گردشگران نوروزی از قلب طهران
  • شب‌های قدر فرصتی برای ترمیم گذشته و ترسیم آینده است
  • شکست صهیونیستها غیر قابل ترمیم است
  • فردا استقبال از پیکر پاک دو شهید گمنام در قزوین
  • استقبال از پرچم رضوی در عرشه ناوشکن دنا
  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود
  • استقبال از فصل بهار، فصل شکوفایی درختان در ساوجبلاغ
  • دشمت شیمبار جلوه گاهی از بهشت در بهار خوزستان
  • برگزاری جشنواره المان های نوری در مشهد+ تصاویر