Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ربیعی سخنگوی دولت، امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه دستاورد‌های مقابله با کرونا در هفته‌های آتی بیشتر خواهد شد، گفت: به نظرم جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا نشان داد داریم روی این موضوع (مبارزه با کرونا) مسلط می‌شویم.

اخبار سیاسی - او ادامه داد: بچه‌های وزارت دفاع کیت تست کرونا را ساخته اند و انستیتوی پاستور نیز در آزمایشات مختلف آن را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دولت بیان داشت: امروز تصمیم گرفته شد که تخت اضافه در بیمارستان‌های سیار در مناطقی که امکان شیوع وجود دارد، داشته باشیم. نیرو‌های مسلح در قم، گیلان و تهران و برخی مناطق عهده دار عفونت زدایی شدند.

او اظهار کرد: آمار‌هایی که داده شد نشان می‌دهد ماسک به اندازه کافی داریم، در قم هم به دو سوم شهر ماسک داده شده و به بقیه شهر هم ماسک رایگان داده می‌شود و در استان‌های دیگر هم این اتفاق می‌افتد.

ربیعی تاکید کرد: کارخانه‌های تولید الکل و مواد ضد عفونی کننده هم در این هفته تولیدات خود را به بیرون عرضه خواهند کرد.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا تست کرونا سخنگوی دولت سخنگوی دولت وزارت دفاع علی ربیعی تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس جاده ابریشم؛ ۴ نماینده ایران در نیمه‌نهایی مبارزه می‌کنند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسابقات جاده ابریشم که یکی از رقابت های قدیمی و مطرح جهان است از یکشنبه به میزبانی جمهوری آذربایجان و در باکو آغاز شده و تیم ایران با ۶ بوکسور در این مسابقات حضور یافته است.   مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف امروز چهارشنبه ۸ فروردین برگزار می‌شود و چهار نماینده ایران به مصاف حریفان می‌روند.   در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی که پیش از این حریفی از قزاقستان را مغلوب کرده است با «بوتلایف» از روسیه روبه‌رو می‌شود. در وزن ۵۴ کیلوگرم، مصطفی ریگی که برابر نماینده پاکستان به برتری رسیده با «خوجانزار‌» از ازبکستان مبارزه می‌کند. در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری که مشتزن قرقیزستانی را با شکست بدرقه کرده با «ایلگار سالاکوف» از جمهوری آذربایجان بالای رینگ می‌رود. در وزن ۷۱ کیلوگرم، کسری طهماسبی که بوکسوری از لهستان را از پیش‌رو برداشته با «دارخان دوسیبای» از قزاقستان جدال می‌کند.   باقر فرجی و روزبه صفری دیگر بوکسور‌های ایران در مسابقات جاده ابریشم بودند که از دور مسابقات کنار رفتند.

دیگر خبرها

  • آذر ۱۴۰۲؛ مبارزه با فساد با طعم چای دبش/ پروژه آخر: تطهیر ساواک جهنمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • ذوب‌آهن به تهران می‌آید
  • عفو بین‌الملل «نسل‌کشی» در غزه را تائید کرد
  • ویدیو/ تصویب افزایش جریمه‌های رانندگی در پاستور
  • بوکس جاده ابریشم؛ ۴ نماینده ایران در نیمه‌نهایی مبارزه می‌کنند
  • فلسطین مسئله اول جهان اسلام است
  • ارسال ۲ درخواست به سازمان جهانی بهداشت درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه/ تحمیل کرونای روانی به مردم جهان
  • موضوع اول جهان اسلام، فلسطین است
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!