Web Analytics Made Easy - Statcounter

س‍ید موسی خادمی روز جمعه در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر اینکه آموزش های لازم برای پیشگیری از بیماری کرونا در سطوح جامعه ارائه شود اظهار داشت: تیمی متشکل از بازرسان تعزیرات حکومتی، علوم پزشکی، صنعت؛ معدن؛ تجارت و دادستانی به صورت مستمر بر بازار کالاهای اولیه مانند الکل، ژل بهداشتی و ماسک و کالا های ثانویه مانند گوشت، مرغ و میوه نظارت داشته باشند و در صورت برخورد باتخلفات احتمالی به دبیرخانه ستاد گزارش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از تمام امکانات برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس استفاده شود  و نیروی انتظامی استان نسبت به تامین امنیت بیمارستان هایی که بیماران کرونایی در آن حضور دارند، اقدام کند.

وی تصریح کرد: با توجه به تجمع در سربازخانه ها و اماکن نظامی این نهادها، محیط‌های ستادی خود را در اسرع وقت ضد عفونی کرده و آموزش های لازم در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را به پرسنل ارائه دهند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه آموزش های لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا و عملیات ضدعفونی زندان ها نیز در دستور کار قرار گیرد اظهار داشت: نیروی انتظامی نیز نسبت به جمع آوری و پلمب مراکز توزیع قلیان در استان  اقدام نماید و ادارات بر اساس دستورالعمل های دانشگاه علوم پزشکی نسبت به ضد عفونی محیط های اداری اقدام کنند.

خادمی تاکید کرد: از توان نیروهای بسیج مدرمی در صورت اعلام نیاز علوم پزشکی  و همچنین از تجهیزات و امکانات رفع آلودگی پادگان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و لشکر ۸۴ خرم آباد به منظور پاکسازی اماکن عمومی شهری با هماهنگی شهرداری ها استفاده شود.

وی گفت:  شهرداری های استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی نسبت به ارائه پیام ها و تبلیغات محیطی در خصوص بیماری کرونا اقدامات لازم در سطح شهرستان های را انجام دهند.

استاندار لرستان همچنین از تهیه بسته های بهداشتی و توزیع در بین جوامع هدف خبر داد و افزود:  با توجه به ضرورت موضوع ویروس کرونا، کارخانجات تولید الکل و سایر تجهیزات بهداشتی استان با تمام توان مایحتاج مردم را تهیه و در اختیار مردم قرار دهند.

علوم پزشکی لرستان تاکنون ابتلای سه نفر به کرونا ویروس را تایید کرده و بیش از ۶۰ نفر نیز تحت نظر هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری لرستان داروخانه لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری لرستان داروخانه لرستان ویروس کرونا استانداری لرستان داروخانه لرستان ویروس کرونا علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز گفت:دربازدید‌های صورت گرفته کارشناسان نظارت دامپزشکی از مراکز گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌ها در شهرستان طرقبه شاندیز، سومین واحد رستوران متخلف نیز به دلیل تخلفات بهداشتی دامپزشکی و با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پلمب شد.

دیگر خبرها

  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند