Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت خارجه سوریه در واکنش به اظهارات و اقدامات مقامات ترکیه اعلام کرد که اینکه آنکارا از وارد کردن خسارت به ارتش سوریه سخن می‌گوید، اعترافی است بر اینکه ترکیه در کنار تروریست‌ها ایستاده و از آن‌ها حمایت می‌کند.

یک منبع خبری در وزارت خارجه سوریه درباره تحولات اخیر ادلب گفت: «تبلیغات دروغینی که ترکیه و کشور‌های غربی علیه سوریه طی روز‌های گذشته انجام دادند، حمایت آن‌ها به ویژه رژیم ترکیه از گروه‌های مسلح تروریستی طی سال‌های گذشته را اثبات می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «این اقدام نشان می‌دهد که آن‌ها برای اجرای نقشه‌های خود علیه خواسته‌های مردم سوریه از جمله نابودی تروریسم در این کشور، سرمایه‌گذاری کرده و روی این نقش‌ها حساب باز کرده بودند.»

منبع مذکور به دروغ‌پردازی رسانه‌های ترکیه در خصوص تحولات ترکیه اشاره کرد و گفت: «اینکه رسانه‌های ترکیه و غرب مدام در حال مبالغه در خصوص خسارت‌های ارتش سوریه در نبرد‌های اخیر محور سراقب هستند و به آن می‌بالند، تلاشی از سوی آن‌هاست تا با این کار بتوانند روحیه باخته تروریست‌ها را بالا ببرند و این گونه اقدامات آن‌ها اعتراف رسمی به این است که نیرو‌های اردوغان دوشادوش گروه‌های تروریستی و تکفیری در حال جنگ‌اند و تأیید می‌کند که ترکیه به تعهدات خود در توافق سوچی پایبند نبوده و نیست.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ادلب سوریه تحولات سوریه رجب طیب اردوغان گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

در حکم مهدی عرفاتی آورده است:

«نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (۲) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور مؤثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید».

به گزارش ایمنا، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

کد خبر 746890

دیگر خبرها

  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + عکس
  • جزئیات علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • سعدی؛ از روحانیِ زمانه خود تا شاعری در زمانه ما که باید تدینش اثبات شود!
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • بازداشت ۳۶ مظنون داعشی در ترکیه
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه
  • سوریه از حمله به مقر تروریست‌ها در دیرالزور و تدمر خبر داد