Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: در کارگروه مبارزه با کرونا تصمیم گرفته شد تا بیمارستان صحرایی برای بستری افراد مشکوک و یا مبتلا به کرونا تا فردا در محوطه محل دائمی نمایشگاه بین المللی برپا شود.

به گفته مدیر کل مدیریت بحران استان، این بیمارستان صحرایی ۴۵ تختخوابی است و همه امکانات یک بیمارستان مجهز در آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: نیرو‌های این بیمارستان از دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، بیمارستان ارتش و بهداری سپاه تامین خواهد شد.

مهدیخانی افزود: علاوه بر بیمارستان صحرایی هم اکنون بخشی از بیمارستان بوعی قزوین، بخشی از بیمارستان امام علی بویین زهرا و بخشی از بیمارستان رحیمیان الوند برای بستری کردن بیماران مشکوک و یا مبتلا به کرونا در نظر گرفته شده است.

او گفت: مدیریت بحران دارای ۵ سالن ورزشی در قزوین، چوبیندر، اقبالیه، مهرگان و تاکستان است که در صورت شرایط اضطراری از این سالن‌ها و سالن‌های بخش خصوصی استفاده می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان گفت:عدم برگزاری مراسم عروسی، گندزدایی مدارس، استفاده از ظرفیت خیران برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی در مبارزه با کروا و عدم پذیرش مسافر در مهمانسرا‌ها از دیگر مصوبات کارگروه مبارزه با کرونا بود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران ویروس کرونا بیمارستان صحرایی مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اوتیسم در کاشان

رئیس بهزیستی کاشان از برپایی دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم با عنوان «پنجره نگاه من» در خانه تاریخی بروجردی این شهر خبر داد.

لیلا متقی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: این مرکز در حوزه توانمندسازی و مداخلات مؤثر بر طیف اوتیسم راه‌اندازی شده است و با رویکرد رفتار درمانی برای آموزش و توانمندسازی کودکان اوتیسم فعالیت می‌کند.

وی افزود: کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم، که به طور مستمر دوره‌های آموزشی و رفتار درمانی را گذرانده‌اند، هنر نقاشی را نیز آموزش دیده‌اند که آثار آنها برای دومین سال در این نمایشگاه عرضه شده است.

رئیس بهزیستی کاشان تاکید کرد: آموزش‌های منجر به خلق آثار هنری و اجرای کار عملی در حضور دیگران و تشویق تماشاگران، ضمن آنکه اعتماد به نفس، عزت نفس و خودباوری را در آنها تقویت می‌کند، می‌تواند تأثیر مثبتی بر روند درمان آنها نیز داشته باشد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه‌های آثار کودکان اوتیسم، فرصتی است تا خانواده آنها و دیگر شهروندان جامعه باور کنند که تفاوت می‌تواند عامل خلق ارزش باشد و کودکان خود را از جامعه جدا نکنند.

به گزارش ایمنا، روز دوم آوریل برابر با ۱۴ فروردین به نام روز جهانی آگاهی از اوتیسم نام‌گذاری شده است و نمایشگاه نقاشی «پنجره نگاه من» با آثاری از کودکان پنج تا ۱۵ سال طیف اوتیسم تا روز دوازدهم فروردین در خانه تاریخی بروجردی کاشان میزبان شهروندان و گردشگران است.

کد خبر 739755

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در میاندوآب
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اوتیسم در کاشان
  • ‌‌پارکینگ ناایمن پارک ارم جمع‌آوری شد
  • پارکینگ پارک ارم برچیده شد
  • رفع خطر یکی از نقاط سیلابی شهر تهران
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • برپایی اردوی شاگردان حمید باوفا در سالن جهانبخت توفیق
  • مدیریت بحران: هشدار وزش باد شدید در استان تهران
  • برپایی نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در بوئین زهرا
  • قانون می‌گوید تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است