Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@15:53:56 GMT

سرمربی تیم مس کرمان: شرایط زمین بازی، مساعد نبود

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۶۹۱۶

سرمربی تیم مس کرمان: شرایط زمین بازی، مساعد نبود

سید مجتبی حسینی، عصر جمعه پس از پایان بازی تیمش با تیم فجر شهید سپاسی شیراز که در ورزشگاه شهید دستغیب این شهر برگزار شد، به خبرنگاران بیان داشت: در اینگونه زمین‌های ورزشی فقط بایدهوایی بازی و یا از روی ضربات ایستگاهی موقعیت ایجاد کنیم، در این بازی نیز تیم ما و تیم فجر تنها از این راه فرصت گلزنی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن سابق تیم ذوب آهن اصفهان، با بیان اینکه در این گونه زمین‌ها نمی‌شود فوتبال بازی کرد، افزود: در این بازی دعا می‌کردیم که بازیکنان ما مصدوم نشوند و نمی‌دانم چرا شیراز که ورزشگاه زیبا ۵۰ هزار نفری دارد، مسابقه‌ها در آن ورزشگاه برگزار نمی شود؟.

ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس شیراز هم اینک زیر کشت است و قرار است مرحله نهایی (فینال) جام حذفی فوتبال در خردادماه ۹۹ در این ورزشگاه برگزار شود.

حسینی، نحوه قضاوت داور را در این دیدار خوب توصیف کرد. 

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان همچنین در مورد تصمیم‌گیری برای تعطیلی رقابت‌های لیگ با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: مسوولان سازمان لیگ آنچه در این مورد صلاح می‌دانند، انجام دهند.      

دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و مس کرمان از هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور، عصر جمعه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

در پایان هفته بیست و ششم، مس رفسنجان با ۵۶ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد و از شانس زیادی برای کسب یکی از سهمیه‌های لیگ برتر برخوردار است، تیم مس کرمان با ۴۶ امتیاز هم چشم به دومین سهمیه دارد تا کرمانی‌ها با ۲ تیم خود را مدعی نشان دهند.

خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک نیزبا ۴۵ امتیاز، به ترتیب سوم و چهارم هستند و آنها هم همچنان چشم به لیگ برتر دارند، ضمن اینکه نود ارومیه هم ۴۴ امتیازی است که این تیم هم با توجه به اینکه هنوز هشت دیدار باقی مانده است، شانس برای صعود دارد.

تیم‌های بادران تهران و گل ریحان البرز هم با ۴۱ و ۴۰ امتیاز ششم و هفتم هستند ومی‌توانند مدعی باشند اما تیم هشتم جدول که فجر شهید سپاسی شیراز با ۳۷ امتیاز، کارش برای بازگشت به بالای جدول بسیار دشوار است و به نظر می‌رسد فارسی‌ها هم امسال در حسرت لیگ برتر باقی بمانند و هفت ساله شوند.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، ۲ تیم اول ودوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

تیم ملوان با ۲۴ امتیاز و شهرداری تبریز هم با ۱۰ امتیاز در خطر سقوط قرار دارند و به نظر می‌رسد تیم تبریز یکی از کاندیداهای سقوط باشد.

برچسب‌ها فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال مس کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال مس کرمان فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال مس کرمان سپاسی شیراز لیگ برتر مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که شش هفته از لیگ برتر ایران باقی مانده، پرسپولیس و استقلال تنها تیم‌هایی هستند که عملا شانس قهرمانی دارند و در شرایطی که استقلال با یک امتیاز برتری در صدر جدول قرار گرفته، پرسپولیس در تقلا برای گرفتن جایگاه این تیم است.

اگرچه سرنوشت قهرمانی در اختیار استقلال است و آبی‌ها در صورت کسب شش پیروزی، با 71 امتیاز بالاتر از پرسپولیس قهرمان خواهد شد اما به نظر می‌رسد یک تیم دیگر هم سرنوشت قهرمانی را در اختیار داشته باشد.

نساجی تنها تیمی است که حریف مشترک پرسپولیس و استقلال خواهد بود. نکته مهم اینکه نساجی با این دو تیم در ورزشگاه وطنی بازی می‌کند تا با نیروی اجتماعی هواداران خود روز سختی را برای این دو تیم رقم بزند.

استقلال با تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد و گل‌گهر در خانه دیدار خواهد کرد و برای بازی با تراکتور، نساجی و پیکان نیز از استادیوم آزادی خارج می‌شود. همچنین تیم پرسپولیس با سپاهان، استقلال خوزستان و مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند و برابر نساجی، هوادار و شمس‌آذر بیرون ورزشگاه خانگی دیدار خواهد داشت.

البته در ابتدا این پرسپولیس است که به مصاف تیم ساکت الهامی خواهد رفت و سپس ببرهای قائمشهر رودرروی آبی‌های تهرانی قرار می‌گیرد.

در صورتی که نساجی بتواند یک امتیاز از استقلال بگیرد و از آن طرف به پرسپولیس ببازد، معادله قهرمانی لیگ برتر تغییر می‌کند و از سوی دیگر، اگر برعکس این اتفاق رخ دهد، استقلال دست بالاتر را خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • افسوس مجتبی حسینی در ورزشگاه خاطره‌انگیز
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • نجات خیبر از گرداب دریا با پنالتی جنجالیِ ۹۳
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • نگرانی جدی بارسا: چمن برنابئو افتضاح است!