Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سیمین بابایی شامگاه جمعه در واکنش به گلایه برخی شهروندان مبنی بر تعطیلی فعالیت مراکز ارزیابی کرونا در استان طی روز جمعه ، به خبرنگار ایرنا گفت که بسته شدن مراکز برای دقایقی طبیعی است ، چون  برای انجام برخی اقدامات شامل ضدعفونی کردن مرکز ، بهینه سازی تجهیزات و مواردی از این دست ، فعالیت مراکز دقایقی متوقف می شود و در آن زمان پذیرش ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت بسته بودن مرکز ارزیابی کرونا بیمارستان امام خمینی (ره) ساری را که مورد انتقاد برخی از شهروندان قرار گرفت ، اجرای عملیات ضدعفونی عنوان کرد و افزود : تمامی مراکز باید به صورت مستمر و هر ۲ ساعت یک بار فضای فعالیت خود را ضد عفونی کنند. 

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : در حال حاضر ۱۷ مرکز در سراسر استان مازندران فرایند ارزیابی کرونا را انجام می دهند که تمامی آنها فعالیتشان از هشت صبح آغاز می شود و تا ۱۲ شب خدمات دهی می کنند. 

بابایی همچنین تاکید کرد که تمامی مراکز بهداشتی ، خانه بهداشت و مراکز درمانی عمومی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران آزمایش ارزیابی کرونا را انجام می دهند ، ولی ین مراکز فعالیتشان روزانه و برابر روال قبلی است.

ورود کرونا به مازندران از پنجشنبه هفته پیش با شناسایی و قرنطینه ۲ فردی که به قم مسافرت داشتند اعلام شد و از آن زمان به بعد ابتلا به کرونا تبدیل به دغدغه اصلی مردم استان شده است.

بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی وزارت بهداشت ، تاکنون نمونه ۲۴ بیمار مشکوک در مازندران به کرونا مثبت بوده است و یک نفر هم که مسافری از تهران بود ،  اوایل هفته جاری در تنکابن به خاطر ابتلا به کرونا جان باخت.

بر اساس گزارش های رسمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل ، طی یک هفته گذشته بیشتر مراجعه کنندگان به مراکز درمانی استان را افرادی تشکیل می دهند که تحت تاثیر جو روانی شیوع کرونا ، دغدغه ابتلا به این بیماری را دارند در حالی که هیچ نشانه ای از بیماری در آنها وجود ندارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان مازندران بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی روابط عمومی مراکز درمانی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ارزیابی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است

جعفر یازرلو  سخنگوی  سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  از بامداد امروز در راستای افزایش ایمنی پرواز ها برخی از پروازهای داخلی و خارجی  ابطال و یا با تاخیر روبرو شدند که در این زمینه از تمامی مسافران  عذرخواهی می کنم،  گفت: از ساعت ۷ صبح  با توجه به نوتامی که صادر شد محدودیت های پروازی برداشته شد و تمامی پروازهای داخلی و خارجی برقرار شد.

وی افزود: از صبح امروز  شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه‌ریزی شده هستند.

او اظهار کرد: مسافران می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده و یا به پیامک های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در حال حاضر تمامی پروازها برقرار است و مشکلی از  لحاظ پروازهای داخلی و خارجی  وجود ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تمامی پرواز‌های کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • همنشینی فناوری با تیک‌تیک ساعت‌ها
  • ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • ۲۱ هزار نوآموز کردستانی در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شدند
  • فعالیت سامانه خود ارزیابی روانشناختی در حوزه سلامت روان
  • کنترل کیفیت آب شرب با استاندارد‌های ملی و بین المللی در مازندران
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • بازدید مقام سازمان غذا ودارو از آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور