Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@08:32:04 GMT

برج آزادی تهران تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۶۹۳۰

برج آزادی تهران تعطیل شد

همه فعالیت های بازدیدی و هنری برج آزادی برای مقابله با انتقال ویروس کرونا به مدت یک هفته تعطیل شد.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی اعلام کرد: با توجه به ضرورت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و تاکید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد فرهنگی هنری رودکی مبنی بر اهمیت حفظ سلامت هم میهنان و گردشگران داخلی و خارجی،و عدم برگزاری اجتماعات غیر الزامی همه فعالیت های بازدیدی و هنری این برج تا پایان روز جمعه ۱۶ اسفند تعطیل اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ آزادی تهران سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دامپزشکی تربت‌حیدریه به دامداران در خصوص مبارزه با انگل‌های خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه گفت: با توجه به شرایط آب وهوایی وافزایش فعالیت ناقلان بیماری، مبارزه با انگل‌های خارجی دام یک ضرورت است .
ابوالحسن سیدین افزود: یکی از اصول مراقبت وبهداشت دام مبارزه وریشه کنی انگل‌های خارجی دام‌ها است که با گرم شدن هوا و افزایش فعالیت حشرات به ویژه انگل‌ها سبب انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام وسبب ایجاد خسارات فراوان مستقیم و غیرمستقیم به دامداران وصنعت دامپروری می‌شود 
وی گفت: انگل‌های خارجی می‌تواند سبب انتقال وبروز بیماری‌هایی مانند تب کریمه کنگو، بابزیوز، تیلریوز، لمپی اسکین وتب سه روزه شده و خسارات اقتصادی وبهداشتی فراوانی به همراه آورد 
سیدین افزود: همه ساله دامپزشکی نسبت به تامین بخشی از سموم ضد انگل خارجی مورد نیاز اقدام می‌کند وهمچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی دامداران را از خطرات ناشی از انگل‌های خارجی وراه‌های مبارزه با آن آگاه می‌سازد.

دیگر خبرها

  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • هشدار دامپزشکی تربت‌حیدریه به دامداران در خصوص مبارزه با انگل‌های خارجی