Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@16:51:18 GMT

روستاهای بخش بزنوید الیگودرز بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۶۹۶۰

روستاهای بخش بزنوید الیگودرز بازگشایی شد

مصطفی ملکی صادقی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سیلاب اخیر تعدادی از روستاها در مسیرهای بزنوید، مرگسر و زز و ماهرو الیگودرز بر اثر آبگرفتگی، ریزش و رانش مسدود شده بود که با تلاش شبانه روزی راهداران این شهرستان تاکنون روستاهای بزنوید تا امامزاده محمدبن حسن(ع) بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به ریزش و رانش مکرر برخی جاده‌ها چند بار بسته و بازگشایی می شوند، افزود: در مرگسر نیز تعداد زیادی از روستاها باز است فقط پنج روستا در موس گله یار باقی مانده که راهداران در حال بازگشایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی صادقی بیان کرد: همچنین راهداران در تلاش برای بازگشایی هشت روستای زز و ماهرو هستند که به علت آب بردگی مسدود شده بود.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص شهرستان الیگودرز و وجود گردنه گله بادوش که در بارش های اخیر نیز با سقوط بهمن در این محور مواجه بودیم شرایط کاری در این شهرستان بسیار سخت است.

وی گفت: اما با همت راهداران پرتلاش این شهرستان در سریعترین زمان ممکن بازگشایی گردنه و محورها صورت گرفت و مابقی نیز در حال انجام است که جا دارد از این عزیزان قدردانی کنیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا شبانه روزی الیگودرز بازگشایی روستاهای بزنوید انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان

شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: درپی هشدار قرمز سازمان هواشناسی و وقوع سیلاب، ۲۵۰ نیروی راهداری و پشتیبانی در قالب۷۲ گروه برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی در حال فعالیت هستند.

وی افزود افزود: ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین نیز در محور‌های موصلاتی هرمزگان مستقر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: باتوجه به اعلام شدت بارندگی در شهرستان‌های بندرلنگه، پارسیان، میناب، رودان، حاجی آباد و بندرعباس هماهنگی‌های لازم اندیشیده و راهدارخانه‌های این شهرستان‌ها برای کمک به مسافران تجهیز شده است.

وی افزود: باتوجه به شرایط اقلیمی در روز‌های اخیر، توصیه می‌شود مردم به اطلاعیه‌ها، هشدار‌ها و اخطاریه‌های سازمان هواشناسی توجه و از رفت و آمد در مسیر رودخانه‌های محلی به شدت خودداری کنند.

شرفی گفت: شهروندان قبل از تردد در محور‌ها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها و وضعیت تردد در محور‌های مواصلاتی آگاه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • عمارت کلاه فرنگی آباده در چند قدمی بازگشایی
  • آماده باش راهداران رودبار جنوب
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • تعمیر خط انتقال روستاهای عسگرآباد و حیدرآباد شهرستان خوی
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان الیگودرز
  • آبگیری ۱۱ سازه آبخیزداری شهرستان درمیان
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن 70 روستا
  • توزیع بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده در قزوین
  • جاده موگویی چهارمحال و بختیاری به‌طور کامل بازگشایی شد