Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:41:50 GMT

کیت تشخیص قطعی کرونا تولید وزارت دفاع تایید شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۶۹۶۲

کیت تشخیص قطعی کرونا تولید وزارت دفاع تایید شد

سخنگوی دولت با بیان اینکه دستاوردهای مقابله با کرونا در هفته‌های آتی بیشتر خواهد شد، گفت: انستیتو پاستور عملکرد کیت‌های ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تایید کرده است. ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی سخنگوی هیات دولت با اشاره به جلسه صبح امروز جمعه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: اینکه دستاوردهای مقابله با کرونا در هفته های آتی بیشتر خواهد شد، با تلاش نیروهای مسلح کیت های تشخیص قطعی کرونا تولید شد و انستیتو پاستور نیز با تست آن با کیت های خارجی، کیت های تولید داخل را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز  تصمیمات لازم برای فراهم کردن تخت‌ها و بیمارستان‌های سیار در نقاطی که امکان شیوع آن وجود دارد، اتخاذ شد.

سخنگوی دولت با اشاره به تصمیم ستاد ملی مبارزه به کرونا برای عفونت زدایی برخی شهرها گفت: وزارت دفاع مسئولیت این کار را بر عهده گرفته است و بخش هایی از استان های تهران، قم و گیلان عفونت زدایی خواهد شد.

وی افزود: در مورد ماسک با وجود اینکه چند بار تصمیماتی اتخاذ شد، همچنان نقص وجود داشت، با توجه به آمارها ماسک به اندازه کافی وجود دارد؛ در قم ماسک رایگان توزیع شد و تلاش می شود در دیگر شهرها نیز ماسک توزیع شود.

ربیعی درباره تولید الکل در کشور نیز گفت: مشکل کارخانه های تولید الکل از هفته پیش مرتفع شده است و چند خط تولید نیز اضافه شده است.

دکتر کیانوش جهانپور مدیرکل مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز در صفحه شخصی اش در فضای مجازی نوشت: کیت تشخیص قطعی ‎کووید 19 با تلاش فناوران وزارت دفاع، پس از تایید نهایی به زودی و ظرف هفته آتی، تولید و وارد نظام آزمایشگاهی کشور می‌شود.

انتهای پیام/

R1010113/P/S2,24/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه : اوکراین بیش از ۸۰۰ نظامی دیگر را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از افزایش تلفات ارتش اوکراین در درگیری های شبانه روز گذشته خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه در گزارش روزانه خود آورد که نیروهای ارتش اوکراینی ۴۸۰ نظامی خود را در درگیری در محور دونتسک از دست دادند.

در نتیجه درگیری در این محور، نیروهای روسیه یک تانک ارتش اوکراین را منهدم کردند. در درگیری وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در منطقه آودیوکا، ارتش اوکراین ۳۳۰ نظامی خود را از دست داد.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری در نزدیکی کوپیانسک، نیروهای روسی موفق شدند چهار ضد حمله ارتش اوکراین را دفع کنند.

کد خبر 6081333

دیگر خبرها

  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟
  • مرکز اطلاع‌رسانی فراجا: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است/ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست
  • وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • روسیه : اوکراین بیش از ۸۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • تشخیص بیماری‌های استخوانی با دستگاه ایران‌ساخت
  • دلایل عدم‌ تجاری‌سازی کیت‌های‌ تشخیصی بر پایه DNA
  • دلایل عدم‌ تجاری‌سازی کیت‌های‌ برپایه DNA بررسی شد
  • دلایل عدم‌تجاری‌سازی کیت‌های‌تشخیص‌دهنده برپایه DNA مطرح شد