Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@05:03:04 GMT

الهامی: ۲ پنالتی قطعی ما را نگرفتند

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۷۰۶۶

الهامی: ۲ پنالتی قطعی ما را نگرفتند

سرمربی تراکتور عملکرد ضعیف داوری را عامل اصلی شکست تیمش مقابل پارس جنوبی جمع می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی در نشست خبری پس از دیدار مقابل پارس جنوبی جم اظهار کرد: جای صحبت در خصوص کیفیت فنی بازی وجود ندارد؛ چراکه همه چیز تحت‌الشعاع داور بود. داور دو پنالتی ۱۰۰درصد ما را نگرفت و یک پنالتی برای پارس گرفت که اصلا پنالتی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: نمی‌دانم آقایان با چه کسی در تیم ما مشکل دارند! با من یا آقای زنوزی؟ من از همه مردم تبریز عذرخواهی می‌کنم؛ بعد آقایان می‌گویند که گربه دستش به گوشت نمی‌رسد! گوشتی وجود ندارد؟ کدام گوشت؟ گوشت برای تیم‌های دیگر است.

 

سرمربی تراکتور اضافه کرد: دیداری که باید ۲ بر صفر به نفع ما می‌شد را باختیم! من چه حرفی باید بزنم؟! فقط از مردم آذربایجان عذرخواهی می‌کنم. من فکر می‌کنم بچه‌های ما زحمت کشیدند، ولی چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.

الهامی یادآور شد: بنده از هواداران عذرخواهی می‌کنم. واقعیت این است که ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم؛ چون که جو اصلا مناسب نیست. بازی که قرار بود دو بر صفر شود را با تصمیمات داور واگذار کردیم!

او با تاکید بر این‌که بازیکنانم بازی خوبی انجام دادند، گفت: بچه‌ها زحمت کشیدند. به جز ۳۰ دقیقه ابتدایی، فوتبال خوبی ارائه دادیم و موقعیت‌های خطرناک زیادی داشتیم.

 

سرمربی تراکتور درباره اینکه عملکرد دروازه‌بان پارس جنوبی چقدر باخت تراکتور تاثیر داشت، عنوان کرد: درخشش نه، اما در نیمه دوم بازی، دروازه‌بان پارس به شدت وقت‌کشی می‌کرد و داور هم پشتش را به او می‌کرد تا وقت‌کشی او را نبیند.

الهامی با انتقاد از قضاوت داور دیدار با پارس جنوبی اظهار کرد: داور بازی را در این دنیا و آن دنیا هرگز حلال نمی‌کنم.

 

ساکت الهامی تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ساکت الهامی تراکتور پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود سرخ‌ها به پایان رسید تا با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال تهران در صدر جدول قرار گیرد.

نوذر رودنیل کارشناس داوری، در رابطه با قضاوت داور در این بازی اظهار داشت: گل اول پرسپولیس کاملاً درست بود و بازیکن نفت پیش از بر خواستن دانیال اسماعیلی فر تعادل خود را از دست داد و بازیکن پرسپولیس نقشی روی زمین خوردن بازیکن نفت نداشت.

او ادامه داد: پرسپولیس در دقیقه ۱۳ بار دیگر به گل رسید که به درستی این گل آفساید اعلام شد. پس از آن و در نیمه اول گئورگی گولسیانی بازیکن نفت را نقش بر زمین کرد که داور به درستی به مدافع پرسپولیس کارت نشان داد.

او خاطرنشان کرد: در دقیقه ۵۳ بازیکن نفت مانع از ایجاد حمله برای پرسپولیس شد و باید اخطار می‌گرفت و در دقیقه ۶۰ به سود نفت باید کرنر گرفته می‌شد که داور به اشتباه ضربه دروازه اعلام کرد.

کارشناس داوری در خصوص اعلام پنالتی برای پرسپولیس گفت: در دقیقه ۶۹ و در حالی که بازیکن نفت پشت به توپ بود اما توپ به دست او برخورد کرد و مانع از رسیدن آن به بازیکن پرسپولیس شد و پنالتی به درستی گرفته شد.

کد خبر 845426 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 
  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت