Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان رقابت های روز نخست کاراته وان اتریش، بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم راهی فینال شد، علی اصغر آسیابری در همین وزن حذف شد و ۴ ملی پوش بانوان در بخش کومیته و کاتا نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت های روز نخست سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سالزبورگ اتریش، که در راستای افزایش امتیاز رنکینگ برای کسب سهمیه المپیک برگزار می شود، بهمن عسگری چهره المپیکی کاراته ایران راهی فینال وزن ۷۵- کیلوگرم شد، علی اصغر آسیابری در همین وزن و ۴ بانوی کاراته کای ایران با نمایشی ضعیف حذف زودهنگامی از این رقابت ها داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وزن ۵۰- کیلوگرم سارا بهمنیار در دور نخست برابر جما مورالس از اسپانیا را ۳ بر صفر شکست داد اما در دومین مبارزه مقابل الکساندر رچیا از فرانسه با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد و با توجه به شکست این کاراته کای فرانسوی مقابل حریف ژاپنی، بهمنیار خیلی زود از دور مسابقات حذف شد.در این وزن نمایندگان ژاپن و اسپانیا راهی فینال شدند.

در وزن ۵۵- کیلوگرم، طراوت خاکسار پس از استراحت در دور نخست، برابر کاترین کامپبل از کانادا با نتیجه ۶ بر یک به پیروزی رسید. وی در دومین مبارزه نیز مقابل ویکتوریا سیمانیکوا از اسلواکی ۲ بر یک پیروز شد اما در سومین مبارزه مقابل جانا میسرچمنت از آلمان ۲ بر صفر شکست خورد و با توجه به راهیابی حریف آلمانی به فینال، خاکسار راهی مرحله شانس مجدد شد اما در این مرحله نیز مقابل یاسمین عطایا از مصر با نتیجه ۷ بر صفر شکست خورد و حذف شد.


در وزن ۷۵- کیلوگرم مردان، علی اصغر آسیابری در نخستین مبارزه مقابل سام پلومپن از بلژیک ۸ بر صفر به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز حریف خود از لیتوانی را ۴ بر ۲ از پیش رو برداشت. آسیابری در مبارزه سوم مقابل استانیسلاو هورنه از اوکراین پس از تساوی ۶ بر ۶ با قانون سنشو شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن حریفش راهی گروه بازنده ها شد اما در این مرحله پس از پیروزی مقابل حریف خود از قبرس در مبارزه بعدی مقابل لوییجی بوسا از ایتالیا ۵ بر صفر شکست خورد و حذف شد.


بهمن عسگری دیگر نماینده ایران در این وزن که پیش از حضور در این رقابت ها موفق به کسب سهمیه المپیک شده است، در مبارزه نخست مقابل یاهیرو از استرالیا یک بر صفر پیروز شد‌ و در دومین مبارزه نیز پس از نتیجه صفر بر صفر مقابل حریف فنلاندی، در هانتی پیروز شد.

عسگری در سومین مبارزه خود نیز برابر جو کلاوای از انگلیس با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. عسگری در نیمه نهایی نیز مقابل ارمان التیمور از ترکیه پس از تساوی ۴ بر ۴ با قانون سنشو به برتری رسید و راهی فینال شد.

عسگری و استانیسلاو هورنه اوکراینی یکشنبه برای کسب مدال طلا به مصاف هم می روند.

عسگری پیش از این از ابتدای سال ۲۰۲۰ در رقابت های لیگ جهانی شیلی و پاریس موفق به کسب مدال طلا شد و در رقابت های دوبی نیز به مدال برنز رسید.


در کاتای انفرادی نیز فاطمه صادقی و نگین باقری با نمایشی ضعیف از دور رقابت ها حذف شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دومین مبارزه شکست خورد بر صفر شکست راهی فینال پیروز شد رقابت ها حذف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره ای المپیک پاریس از امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه با حضور نمایندگان کشورمان در توکیوی ژاپن آغاز شد.

در نخستین روز این رقابت ها دو قایق کشورمان به مصاف رقبا رفتند که قایق دو نفره کانوی مردان و قایق تک نفره مردان هر دو موفق به صعود به فینال مسابقات شدند.

عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند و کره با زمان ۱:۵۱.۷۱۶ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. در این رقابت نمایندگان ژاپن و تایلند اول و سوم شدند.

عادل مجللی و کیا اسکندانی فردا جمعه ۳۱ فروردین ماه در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد. دو تیم اول این ماده جواز حضور در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ را کسب خواهند کرد. با توجه به عملکرد پاروزنان در دور مقدماتی، این امیدواری وجود دارد که تیم دو نفره کانوی مردان بتواند برای اولین بار جواز ورود به المپیک را کسب کند.

در ادامه، علی آقامیرزایی المپین کشورمان در دوره قبل بازیها هم در گروه اول مقدماتی کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، هنگ‌کنگ، هند، کره و ازبکستان با زمان ۳۹.۷۶۱ ثانیه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و راهی دور نیمه نهایی شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، کره و سنگاپور اول تا سوم شدند.

آقامیرزایی در دور نیمه نهایی کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان ۴۲.۷۷۵ ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. در این رقابت نمایندگان تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

پاروزن کشورمان در بازیهای المپیک در ماده هزار متر تخصصی خودش صاحب سهمیه المپیک شده بود و قرار است در این ماده المپیکی به مصاف قایقرانان آسیا برود. بنابر قوانین امکان انصراف نماینده کشورها در موادی که قبلاً ثبت نام کرده بودند وجود نداشت و به همین دلیل آقا میرزایی در ماده ۲۰۰ متر در سر خط استارت قرار گرفت اما با موفقیت به فینال صعود کرد. فینال این ماده فردا برگزار می شود.

تیم قایقرانی آبهای آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور دارند. این مسابقات تا دوم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6081660

دیگر خبرها

  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • صعود مستقیم کانوی دونفره مردان به فینال/صعود علی آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • صعود کانوی دو نفره مردان و علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • خداحافظی بارسا با جام باشگاه‌های جهان 2025
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم
  • صعود دلاورانه گرمسیری به فینال