Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهاجم سنگالی لیورپول گفت: هدف ما از ابتدا هم قهرمانی در لیگ بود، بنابراین اگر بتوانیم این موضوع را محقق کنیم، برای باشگاه و هواداران بسیار عالی خواهد بود. تاریخ انتشار: 21:45 - 09 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۰۵۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سادیومانه مهاجم سنگالی لیورپول با تاکید بر زحمت زیادی که برای رسیدن به شرایط کنونی کشیده‌اند، گفت: هدف ما از ابتدا هم قهرمانی در لیگ بود، بنابراین اگر بتوانیم این موضوع را محقق کنیم، برای باشگاه و هواداران بسیار عالی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به خوبی می‌دانیم لیگ برتر بهترین لیگ جهان است. ما باید سخت تلاش کنیم تا به آنچه می‌خواهیم برسیم.

وی درباره نحوه کار یورگن کلوپ گفت: یورگن روش خاصی در انجام کار‌ها دارد و مسئولیت بیشتری به بازیکنان خود در زمین می‌دهد که این یک نکته بسیار مهم است. او یک مربی عالی محسوب می‌شود و در قبال بازیکنان و باشگاه بسیار خوب کار می‌کند. او رفتار دوستانه‌ای با بازیکنان دارد که این مسئله یکی از نکات مثبت او به حساب می‌آید.

مهاجم سنگالی لیورپول در مورد هوادارانش در کشورش توضیح داد: آنها افتخار می‌کنند که من به این سطح رسیده‌ام. در حال حاضر همه جای کشورم طرفدار لیورپول هستند، این در شرایطی است که دو سال پیش طرفداران رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد در کشورم بیشتر بودند اما اکنون این شرایط تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: چرخش رئال مادرید به سمت صلاح

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیورپول سادیو مانه یورگن کلوپ بارسلونا منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد

لیورپول و آرنه اسلوت تمایل به همکاری دارند اما ابتدا باید فاینورد را راضی کنند. 

طرفداری | لیورپول بعد از اینکه سرمربی فاینورد، آرنه اسلوت، را به عنوان جانشین مورد علاقه اش برای یورگن کلوپ انتخاب کرد، برای جذب او یک پیشنهاد به باشگاه هلند ارائه داد. اتلتیک گزارش داد که این پیشنهاد توسط فاینورد رد شد.

تا ابتدای این هفته، لیورپول هنوز به سراغ اسلوت نرفته بود، زیرا آنها اولویت را بر احتیاط و احترام به فاینورد قبل از فینال جام حذفی هلند که روز یکشنبه برنده شدند، گذاشته بودند. این رویکرد حفظ خواهد شد لیورپول برای استخدام اسلوت به شکل مستقیم با سران تیم مدافع عنوان قهرمانی هلند وارد مذاکره شده است.

از قرار معلوم پیشنهادی که فاینورد رد کرد، 9 میلیون یورو بود. لیورپول همچنان با اسلوت در تماس است و خود او از احتمال حضور روی نیمکت قرمزها کاملا استقبال می کند. فرآیند انتخاب سرمربی همچنان در لیورپول ادامه دارد و این باشگاه همچنان به ارزیابی سایر گزینه ها ادامه خواهد داد، اگر چه که اسلوت بدون تردید، گزینه اصلی باشگاه انگلیسی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: 

مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست