Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم صادقی، سرمربی تیم سایپا گفت: واقعیت این است که روز قبل بازی بازیکنان از ما می‌خواستند که به هتل نرویم. ما هم خیلی سعی کردیم صحبت کنیم که تمرکز داشته باشند ولی این یک مساله‌ای است که همه درگیرش بودند و تمرکز هر تیمی را می‌تواند به هم بزند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر صنعت نفت اظهار کرد:

بازی در نیمه اول کاملا در اختیار ما بود و توانستیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم اما یک بر صفر شکست خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم تغییر دادیم و تعویض کردیم و با دو مهاجم بازی کردیم و تواسنتیم به گل برسیم و خیلی تلاش کردیم که برنده باشیم ولی متاسفانه یک دقیقه بعد گل خوردیم و در نهایت بازی را از دست دادیم. کاملا به بازی مسلط بودیم ولی نتیجه نگرفتیم. نبود صادق بارانی در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

او ادامه داد:

ما در تعطیلات سعی کردیم چند بازیکن باتجربه جذب کنیم. امروز هم نبودن بارانی خیلی تاثیرگذار بود. امیدوارم هرچه زودتر مشکل حل شود تا بتواند برای ما بازی کند. ما روی بازیکنان با تجربه حساب کرده‌ایم.

صادقی درباره پرونده صادق بارانی و محرومیت سایپا از نقل و انتقالات و همچنین مرتضی آقاخان هم توضیح داد:

درباره این موضوع باشگاه باید صحبت کند. وقتی آقاخان را از استقلال گرفتیم حدود یک سالی می‌شد که مصدومیت داشت. اطلاعاتی که ما از ایفمارک گرفتیم کاملا سالم بود و در تمرینات هم با تست پزشک خودمان مشخص شد که سالم است ولی با توجه به یک سال دوری هنوز شرایط بازی کردن را ندارد. باید با تیم تمرین کند و جا بیفتد و از نظر بدنی هم به شرایطی برسد که بتواند به تیم کمک کند.

سرمربی سایپا درباره تاثیر شیوع ویروس کرونا روی عملکرد تیمش هم، گفت:

در هفته گذشته ما چند تمرین اصلی را از دست دادیم. یک بار به خاطر باران شدید این اتفاق افتاد و همچنین همه درباره این موضوع حرف می‌زدند و واقعیت این است که روز قبل بازی بازیکنان از ما می‌خواستند که به هتل نرویم. ما هم خیلی سعی کردیم صحبت کنیم که تمرکز داشته باشند ولی این یک مساله‌ای است که همه درگیرش بودند و تمرکز هر تیمی را می‌تواند به هم بزند. خیلی از بازیکنان به فکر خانواده و بچه‌هایشان هستند. بی تاثیر نبود ولی ما امروز به بازی مسلط بودیم. به آینده امیدوار هستیم. همه درگیر این مشکل هستند و پیشنهاد ما این بود که این هفته تعطیل بشود. سازمان لیگ و فدراسیون تصمیم گیرنده هستند و ما فقط می‌توانیم پیشنهاد بدهیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایپا ابراهیم صادقی سایپا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی برزیلی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم با بازیکنان جدید گفت: بازی‌های سختی داریم. لیگ ایران هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شود، جزئیات ریزی بازی‌ها را تغییر می‌دهد. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. بازی بعدی که باید به آن فکر کنیم، آلومینیوم است و بعد از آن سراغ بازی لیگ می‌رویم. نیم فصل دوم که به بازی‌ها برگشتیم، می‌دانستیم عیسی جواب می‌دهد، چون در پرسپولیس بازی کرده و جو تیم و من را می‌شناخت اما عبدالکریم و اوستون خیلی زود با تیم آداپته شدند.

او با اشاره به نمایش درخشان اوستون اورونوف در نیم فصل دوم برای پرپسولیس عنوان کرد: یک بازی دوستانه بین ایران و ازبکستان بود که ۲-۲ شد و این بازیکن در آن مسابقه توجه من را جلب کرد. وقتی دیدیم امکان جذب او است، سریع کارش را انجام دادیم.

اوسمار با اشاره به کم حرفی اورونوف نیز اظهار داشت: کلماتی انگلیسی صحبت می‌کند و با گئورگی و وحدت هم که تقریبا زبان یکدیگر را می‌فهمند، حرف می‌زند. همین که با توپ صحبت نمی‌کند، کافی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اورونوف میگوید بیش از حد دریبل نزند؟ گفت: ما ایده مخصوص خودمان را برای بازی داریم و تقریبا همه بازیکنان با آن آشنا هستند. بازیکنان می‌دانند تا جایی که به تیم آسیب نزنند، آزادی عمل دارند.

دیگر خبرها

  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • حمایت ویژه از سیدحسین: باشگاه پشت او دربیاید
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • سرپرست شمس آذر: گودرزی به خاطر بی تجربگی و جوانی گفت استقلالی است/اگر حرکت نکونام به سمت تماشاگران ما بود جای تاسف دارد
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!