Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا شاهرودی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت : پرسپولیس یک سرو گردن از دیگر تیم‌ها بالاتر است. آن‌ها همیشه در سطح بالایی بازی می‌کنند.
شاهرودی همچنین گفت : بقیه تیم‌ها باید خود را قوی کنند نه این‌که فقط حرف بزنند، حسادت به پرسپولیس زیاد است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا شاهرودی درباره پیروزی روز پنج‌شنبه پرسپولیس مقابل تیم شهرخودرو اظهار کرد:

بازی خوبی بود و توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر خودرو تیم خوبی بود و گل‌شان روی ضربه ایستگاهی بود اما در مالکیت توپ ما برتر بودیم و بهتر بازی کردیم. متاسفانه بازی بدون تماشاگر برگزار شد. همه چیز پرسپولیس هوادارانش هستند و فکر می‌کنم باید کلاً لیگ را تعطیل می‌کردند.

او درباره جوی که این روزها علیه پرسپولیس ایجاد شده است، گفت:

حسادت به پرسپولیس زیاد است. تیمی که سه سال بی‌چون‌و چرا قهرمان لیگ برتر شده است و امروز نیز با اختلاف ۱۰ امتیاز نسبت به تیم دوم صدرنشین لیگ است، طبیعی است که دیگران درباره این تیم این‌گونه صحبت می‌کنند. کسانی که این‌گونه صحبت می‌کنند می‌خواهند دیده شوند. بقیه تیم‌ها باید خود را قوی کنند نه این‌که فقط حرف بزنند. پرسپولیس فقط در زمین حقش را می‌گیرد.

رضا شاهرودی با اشاره به شکایت بودیمیر از باشگاه پرسپولیس، عنوان کرد:

متاسفانه همیشه این اتفاقات برای تیم ما می‌افتد و این برمی‌گردد به این‌که مدیرعامل‌های گذشته فوتبالی نبودند. من در چین و ترکیه بازی کردم و مثل آن‌ها باید در قرارداد های‌مان دقت کنیم. مثلا برای بازیکنی مثل استوکس یا بازیکن‌های دیگر به خاطر مرخصی یا دریافت کارت زرد یا قرمز مبلغی کسر شود. مساله بودیمیر را هم وکیل حقوقی باشگاه پیگیری خواهد کرد و این یک مساله بیرون زمین و مدیریتی است که آقای انصاری‌فرد آن را حل خواهد کرد.

رضا شاهرودی در پایان از پیش‌بینی خود در پایان لیگ برتر گفت:

وقتی تیم‌های دیگر را می‌بینم، متوجه می‌شوم پرسپولیس یک سرو گردن از دیگر تیم‌ها بالاتر است. آن‌ها همیشه در سطح بالایی بازی می‌کنند. بازیکنان تیم ما چند سال است کنار همدیگر دارند بازی می‌کنند و تلاش و کوششان جای تجلیل دارد. پیش‌بینی خیلی زود است اما همان‌طور که در ابتدای فصل گفتم، پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌شود.

ایسنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شاهرودی پرسپولیس پرسپولیس شاهرودی اخبار پرسپولیس پرسپولیس رضا شاهرودی شاهرودی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: آخرین خبر

tags # سید جواد هاشمی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد
  • کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی + ویدئو
  • کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • ببینید | کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی
  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • چرا خلبانان و مهمانداران نمی‌توانند به خودشان عطر بزنند؟
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند