Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان انتشار برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر کاهش ساعت ادارای در استان را تکذیب کرد. ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

محمد فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، انتشار برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر کاهش ساعت ادارای در استان را تکذیب کرد و اظهار داشت: هنوز هیچ‌گونه تصمیمی در رابطه با کاهش ساعت اداری در کردستان گرفته نشده و براساس همان بخشنامه قبلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس بخشنامه قبلی، ساعت کار کلیه سازمان‌ها، ادارات، نهادها و بانک‌ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه، همان ساعت 7:30 الی 14:45 و در روز پنچ‌شنبه 7:30 تا 13:45 است.

تعداد مبتلایان به کرونا در کردستان به 3 نفر رسیدتعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به 11 نفر افزایش یافت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: در صورت تغییر بخشنامه و کاهش ساعت اداری در استان، این موضوع از طریق رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساعت اداری کاهش ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش 100درصدی تصادفات در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، همتی‌زاده صبح سه شنبه در نشست با شهردار سنندج که با حضور جمعی از معاونین پلیس راهنمایی رانندگی و شهرداری در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اوج ترافیک در ساعت پیک اول صبح در و بعد از ظهر از ساعت ۵ تا ۸ شب از مشکلاتی است که البته مربوط به سال‌های اخیر نبوده و رفع آن نیازمند تمهیدات و برنامه‌ریزی جدی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند با برنامه‌ریزی‌های مناسب زمینه رفع این مشکل فراهم تا بتوانند بدون مشکل در هسته مرکزی شهر حضور پیدا کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان با تاکید براینکه معضل وانت‌های میوه فروشی در نقاط مختلف شهر سنندج نیز مسئله‌ای مربوط به این دوره از مدیریت شهری نیست، گفت: این پدیده اجتماعی نوظهور نه تنها در کردستان و سنندج بلکه مربوط به کل کشور بوده و باید برای رفع آن چاره‌اندیشی اساسی صورت بگیرد.

همتی‌زاده با بیان اینکه رفع این مشکل به تنهایی برای شهرداری ممکن نیست و سایر دستگاه‌ها و مردم نیز باید به صورت ویژه همکاری کنند، گفت: در این راستا نیروی انتظامی استان و پلیس راهنمایی رانندگی تمام قد از شهرداری حمایت و همکاری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید موضوع وانت‌های میوه فروش، دست فروشان و همچنین انضباط ترافیکی در هسته مرکزی شهر حل فصل شود.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین مراکز تجاری در هسته شهر قرار دارد ساماندهی ترافیک در این نقطه از اهمیت زیادی برخوردار بوده و موجب رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان با بیان اینکه در راستای کاهش ترافیک خط ویژه به همت شهرداری در برخی نقاط شهر فعال شده که امیدواریم در سایر نقاط نیز با توجه به نیاز خطوط ویژه فعال شود، گفت: امیدواریم با اجرای طرح‌های مختلف یک نظم و نسق مناسب به ترافیک سطح شهر به ویژه در هسته مرکزی شهر بدهیم.

همتی‌زاده اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲، تقریباً ۱۱ درصد کاهش حوادث و تلفات ترافیکی در سطح استان ثبت شده است، نگرانی ما در سد معبر و تصادفاتی که اتفاق می‌افتد عابرین پیاده بود.

وی با بیان اینکه ۵۲ درصد تصادفات منجر به فوت و ۳۲ درصد در تصادفات منجر به جرح در سال گذشته برای عابرین پیاده اتفاق افتاده است، عنوان کرد: از اول سالجاری تا کنون کاهش ۱۰۰ درصدی در کل تصادفات و ۲۸ درصدی تصادفات جرحی کاهش داشته‌ایم.

وی افزود: این نشان می‌دهد قدم اول را در بحث مدیریت تصادفات برداشته‌ایم و برنامه‌ریزی‌های خوبی توسط شهرداری در راستای رفع مشکلات ترافیکی و روانسازی ترافیک صورت گرفته شده که امیدواریم به صورت جدی در سالجاری عملیاتی شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان با اشاره به موفقیت شهرداری سنندج در اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سال ۱۴۰۱ و رضایتمندی قابل قبول شهروندان، عنوان کرد: این طرح بنا به دلایل مختلف ابتر ماند که امیدواریم امسال بتوانیم با برنامه‌ریزی هرچه بهتر شاهد اجرای این طرح باشیم.

همتی‌زاده گفت: امیدواریم با تعامل هرچه بیشتر بین دستگاهی شاهد اجرای هرچه بهتر طرح‌های ترافیکی به منظور رفاه شهروندان در سطح شهر باشیم.

کد خبر 6079555

دیگر خبرها

  • تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور | شدت بارش در این استانها
  • با ۷ مرحله آلزایمر آشنا شوید؛ از تغییرات خاموش تا فراموشی کامل
  • کاهش 100درصدی تصادفات در کردستان
  • انتشار فراخوان عمارت نوفل‌لوشاتو برای نمایشنامه‌خوانی
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • محور سنندج _ دیواندره مسدود می‌شود
  • محور سنندج _ دیواندره مسدود می شود
  • آب دریای خزر یک متر کم شد! | علت کاهش تراز آب دریای خزر
  • کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت/ پنج شنبه‌ها تعطیل شد
  • یارانه ۳ دهک اول واریز شد