Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی درخشان در نهمین روز از اسفندماه ۹۸ وضعیت استان را سفید اعلام و اظهار داشت: تا کنون مورد مثبتی از کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است.

وی گفت: ستاد مقابله با بیماری کووید ۱۹ استان چهارمحال و بختیاری به منظور افزایش دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی برای شناسایی سریع موارد مشکوک به بیماری کووید ۱۹ و ارائه آموزش و خدمات سرپایی، اقدام به فعال نمودن، مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در سطح شهرستانهای ده گانه استان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این مراکز شامل ۲۲ مرکز «۲۴ ساعته» و ۱۰ مرکز «از ساعت ۸ صبح تا ساعت تا ۱۲ نیمه‌شب» است که هم اکنون در حال ارائه خدمت به مراجعان هستند.

وی بیان کرد: این مراکز تحت عنوان «کلینیک غربالگری بیماری‌های واگیر» و با بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات لازم آماده ارائه خدماتی از قبیل ویزیت پزشک، شناسایی و ارجاع موارد مشکوک به بیمارستان‌های مربوطه و آموزش کلیه مراجعان هستند.

وی ادامه داد: کلینیک‌های غربالگری بیماری واگیر در استان، در شهرستان شهرکرد شامل مرکز خدمات جامع سلامت سودجان، مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۱ سورشجان، مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک فرخشهر، مرکز خدمات جامع سلامت شمار ه یک هفشجان، مرکز خدمات جامع سلامت شهرکیان ست.

وی بیان کرد: در شهرستان بروجن مرکز خدمات جامع سلامت فرادنبه، مرکز خدمات جامع سلامت سفید دشت، مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک بلداجی و مرکز خدمات جامع سلامت گندمان است.

وی عنوان کرد: در شهرستان‌های فارسان و لردگان نیز مراکز خدمات جامع سلامت باباحیدر و آلونی و در شهرستان اردل مراکز خدمات جامع سلامت سرخون و دشت و در شهرستان کوهرنگ مراکز خدمات جامع سلامت میهه، بازفت و صمصامی برای پاسخ گویی به مراجعین دایر فعال هستند.

وی ادامه داد: مراکز خدمات جامع سلامت دزک، گهرو و شلمزار در شهرستان کیار و مراکز خدمات جامع سلامت هوره و شماره یک سامان را در این شهرستان و مراکز خدمات جامع سلامت شماره یک شبانه روزی و شماره دو در شهرستان بن دیگر مراکز دایر برای مراجعه مردم این شهرستان‌ها هستند.

کد خبر 4865403

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب گرگان شهرکرد قزوین بارش باران شیراز بارش برف مراکز خدمات جامع سلامت خدمات جامع سلامت شماره مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت ۲۶ هزار و ۱۹۴ مسافر نوروزی در چهارمحال و بختیاری

هادی قاسمی نافچی سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: از ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ تا روز چهارشنبه هشتم فروردین ۲۶ هزار و ۱۹۴ مسافر در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری این استان اقامت پیدا کردند.

وی تاکید کرد: از این تعداد ۱۶ هزار و ۹۴ نفر برابر ۶۱.۴۴ درصد در اقامت‌گاه‌های رسمی و ۱۰ هزار و ۱۰۰ نفر در اقامتگاه‌های غیررسمی و اضطراری چهارمحال و بختیاری اقامت پیدا کرده‌اند.

قاسمی افزود: مجموع ۱۶ هزار و ۹۴ نفر اقامت رسمی در مراکز اقامتی دارای مجوز زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ستاد‌های اسکان چهارمحال و بختیاری بوده است.

بیشتر بخوانید

اسکان ۳ هزار و ۱۱۱ مسافر نوروزی در مدارس چهارمحال و بختیاری

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت ۱۴۲ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین‌راهی چهارمحال و بختیاری انجام شد.

قاسمی ادامه داد: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تاکنون ۶۰ هزار و ۷۷۲ گردشگر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی چهارمحال و بختیاری بازدید کرده‌اند.
وی اظهار کرد: از این تعداد بازدید ۲۴ هزار و ۳۴۳ مورد مختص جاذبه‌های طبیعی، ۱۱ هزار و ۹۷۳ مورد مربوط به جاذبه‌های تاریخی، ۱۳ هزار و ۴۱۸ مورد مرتبط با جاذبه‌های دست‌ساز، هفت هزار و ۵۳۰ مورد مخصوص جاذبه‌های مذهبی و سه هزار و ۵۰۸ بازدید ویژه موزه‌های چهارمحال و بختیاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کنترل بیماریهای واگیر در مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های مرزی خراسان رضوی
  • اقامت ۲۶ هزار و ۱۹۴ مسافر نوروزی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • انجام بیش از یک هزار و ۵۰۰ ماموریت اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در کیار
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • شهرستان فرخشهر میزبان گردشگران نوروزی
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • بیش از ۱۳۰۰۰ خدمت و مراقبت بهداشتی در تعطیلات نوروزی خراسان شمالی ارائه شد