Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@15:37:35 GMT

مدیرعامل نساجی جانشین یک استقلالی می شود ؟

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۷۵۷۶

مدیرعامل نساجی جانشین یک استقلالی می شود ؟

پس از استعفای موسوی از هیئت مدیره باشگاه استقلال، گفته می شود امیری گزینه پیوستن به هیئت مدیره این باشگاه است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از انتخاب علی فتح الله زاده به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال تهران و استعفای عبدالرضا موسوی از عضویت در هیئت مدیره این باشگاه، قرار است یکی، دو عضو دیگر به هیئت مدیره استقلال اضافه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال شنیده می شود علی امیری مدیرعامل کنونی باشگاه نساجی مازندران، گزینه هیئت مدیره آبی ها است و احتمال دارد ظرف روزهای آتی به عضویت این هیئت در بیاید تا کادر مدیریتی استقلال کامل شود.

با این حال هنوز استعفای موسوی قطعی نشده و باید دید چه تصمیمی برای کادر مدیریتی استقلال اتخاذ می شود.

امیری پیش از این به عنوان معاون باشگاه استقلال فعالیت می کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی فتح الله زاده استقلال عبدالرضا موسوی نساجی استقلال عبدالرضا موسوی علی فتح الله زاده لیگ برتر نساجی هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلالی‌ها/مانع بزرگ برطرف شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از مهمترین دغدغه‌های باشگاه استقلال برای کسب مجوز حرفه‌ای تسویه حساب با طلبکاران خارجی بود. البته در مورد ریکاردو ساپینتو و عزیزبک آمانوف چون پرونده به تجدیدنظر رفته و استقلال پیرامون رقم مدنظر آن‌ها شکواییه و دفاعیه دوباره ارائه کرده است، کار به این فصل لیگ قهرمانان نخواهد رسید و ماجرای این دو نفر احتمالا در تابستان حکم نهایی خواهد داشت اما دستیاران ریکاردو ساپینتو حکم قطعی گرفته بودند که پیش از ایام نوروز مطالباتشان پرداخت شد.

به گزارش خبرورزشی، دقایقی قبل مطلع شدیم مذاکرات استقلال با سانتا کلارا پرتغال از بابت پرداخت سهم محمد محبی به خاطر حضور در جمع آبی‌پوشان در لیگ بیست‌ودوم نیز نتیجه داد و قضیه مرتفع شده است.

از قرار معلوم پیگیری‌های علی خطیر طی یک هفته آغازین سال جدید و تامین اعتبار قبل از فرارسیدن سال ۱۴۰۳ موجب شد تا داستان حل شود و این‌طور که پیداست حالا دیگر استقلال بخش وسیعی از مشکلات را از سر راه خود برداشته می‌بیند.

با این اوصاف بعید به نظر می‌رسد ۱۱ فروردین برای استقلال از بابت بدهی‌ها مشکلی به وجود بیاید چون مدارک آماده شده و قرار است در اختیار کمیته صدور مجوز حرفه‌ای قرار بگیرد؛ با توجه به قانونی بودن و طی شدن تمام مراحل مدنظر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، آن‌طور که استقلالی‌ها می‌گویند مشکل دیگری ایجاد نخواهد شد.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889023

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای استقلالی‌ها: مانع بزرگ برطرف شد!
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها/مانع بزرگ برطرف شد!
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان
  • فصل برای دروازه‌بان استقلالی نساجی تمام شد!