Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین نظرسنجی‌ها در فاصله سه روز مانده به انتخابات رژیم اشغالگر قدس از برابری تعداد کرسی‌های حزب لیکود و رقیب سرسخت آن حکایت می‌کند، با این حال نتایج این نظرسنجی نشان داد که نتانیاهو در این دوره هم کار بسیار دشواری برای تشکیل دولت خواهد داشت. ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، آخرین نظرسنجی پیش از انتخابات کنست به تساوی کرسی‌های دو رقیب اصلی اشاره کرده است، نتایج این نظرسنجی را روزنامه یسرائیل هیوم در حالی منتشر کرده است که قرار است سومین انتخابات پیاپی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه آتی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس نتایج این نظرسنجی، جایگاه راستگرایان به سرکردگی نتانیاهو و به طور خاص حزب لیکود تقویت خواهد شد.

جزئیات نتایج این نظرسنجی که رژیم صهیونیستی اجازه انتشار آن را داده است، نشان می‌دهد که تغییری ایجاد شده است، پس از آنکه حزب کاحول لاوان(آبی سفید) در طول مبارزات انتخاباتی بر لیکود پیشی می‌گرفت،بر اساس این نظرسنجی تعداد کرسی‌های هر دو حزب برابر شده است، به طوری که اگر انتخابات همین حالا برگزار شود، هر یک از این دو حزب 33 کرسی کسب خواهند کرد.

بر اساس این نظرسنجی، رای دهندگان به آبی سفید خیلی به هویت و ماهیت فردی که ریاست حزب را برعهده دارد(بنی گانتس رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی) اعتنا نمی‌کنند و ملاحظه اصلی آنها برای انتخاب این حزب تمایلشان به تغییر نخست وزیر یعنی کنار گذاشته شدن بنیامین نتانیاهو است.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که فهرست مشترک عربی به 14 کرسی، ائتلاف «کار-گشر-میرتز» به 9 کرسی، یهودت هتوراه به 7 کرسی، حزب راستگرا به 9 کرسی، حزب شاس به 8 کرسی و حزب اسرائیل خانه ما(به ریاست آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسبق) هم به 7 کرسی دست خواهند یافت.

بر اساس نظرسنجی منتشر شده در این رسانه رژیم صهیونیستی، در مجموع، تعداد کرسی‌های راستگرایان-حریدیم به ریاست نتانیاهو به 57 کرسی و کرسی‌های اردوگاه رقیب به ریاست بنی گانتس به 42 کرسی و در صورت پیوستن حزب لیبرمن به این اردوگاه به 49 کرسی می‌رسد و معنایش این است که بدون حمایت فهرست مشترک عربی از هر یک از این دو ائتلاف،‌ هیچ کدام موفق به کسب رای اعتماد کنست یعنی تشکیل کابینه جدید نخواهند بود.

در پاسخ به سئوالی که چه فردی را برای ریاست دولت آینده رژیم صهیونیستی مناسب می‌بینند، 49 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی، نتانیاهو و 35 درصد گانتس را انتخاب کرده‌اند.

برگزاری رزمایش ارتش رژیم صهیونیستی با شبیه سازی سناریوی جنگ با حزب الله

منابع خبری از برگزاری رزمایش نظامی رژیم صهیونیستی با اجرای سناریوی شبیه سازی جنگ با جنبش مقاومت حزب الله لبنان خبر دادند. ارتش رژیم اشغالگر قدس امروز جمعه از پایان رزمایشی خبر داد که طی آن جنگ با جنبش حزب الله و قرار گرفتن جبهه داخلی رژیم در معرض خطرات بزرگ در نتیجه چنین جنگی شبیه سازی شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند رزمایش‌های لشکر 36 مستقر در جبهه شمالی شامل تیپ زرهی و تیپ گولانی به مدت دو هفته پیاپی ادامه یافت که هدف از این رزمایش‌ها، افزایش آماده‌باش و آمادگی برای جنگ آینده در لبنان و نیز فعال سازی سامانه کنترل و نظارت جدید نیروی زمینی بود .

فرمانده لشکر 36 ارتش رژیم صهیونیستی گفته است این رزمایش‌ها بی‌نهایت پیچیده بود، به طوری که طی آن انتقال روز عادی به حالت اضطراری و پس از آن ورود به حالت هجومی و دفاعی تا برطرف شدن تهدید شبیه سازی شده است.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نتایج این نظرسنجی رژیم صهیونیستی شبیه سازی ارتش رژیم حزب الله بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت شجاعانه آن، مجاهدان ما ساعت ۱۰:۲۵ دقیقه صبح امروز تجمع نظامیان صهیونیست در محوطه پایگاه نظامی حانیتا را هدف حملات راکتی قرار دادند.

به نقل از شبکه المنار، حزب الله ساعاتی پیش نیز محل تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف مرکز نظامی الضهیره با موشک هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان پیش از این نیز اعلام کرده بود: یک پهپاد رژیم صهیونیستی از نوع هرمس ۴۵۰ را که در حال انجام ماموریت جنگی بر فراز منطقه العیشیه واقع در جنوب لبنان بود، سرنگون کرده است.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرز‌های لبنان خارج شده‌اند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای
  • کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد
  • زمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای در کره شمالی
  • تغییر تاکتیک حزب‌الله مقابل رژیم صهیونیستی
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • شبیه‌سازی جنگ ایران و آمریکا
  • حزب‌الله تجهیزات جاسوسی اسرائیل را زد + جزئیات
  • عملیات ضد صهیونیستی در رام الله
  • عضو سابق کنست: نیروهای رضوان با ضربات مهلک ارتش ما را فرسوده‌اند