Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شرایط جدول رده‌بندی لیگ برتر در دو هفته اخیر تغییرات فاحشی پیدا کرد و نتایج به شکلی رقم خورد که با اختلاف 10 امتیازی سرخپوشان با سایر رقبا، خیلی‌ها از الان کار این تیم را در مسیر قهرمانی تمام شده می‌دانند و در انتظار پوکر سرخپوشان در کسب این عنوان هستند.

این موضوع اگرچه برای پرسپولیسی‌ها خوشایند است ولی طرفداران و عوامل و بازیکنان سایر تیم‌ها نسبت به این موضوع معترض هستند و حالا بیش از هر زمان دیگری این تیم در محافل رسمی و غیر رسمی به حمایت‌های خاصی از سوی دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات متهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اینکه مسعود تابش و فرهاد حمیداوی، مدیرعامل سپاهان و مالک شهر خودرو در روزهای اخیر صحبت از مهندسی شدن نتایج را به شکل مستقیم و غیر مستقیم مطرح کرده و محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور هم صحبت‌هایی از این جنس داشت، حالا در مصاحبه بازیکنان هم به چنین موضوعی اشاره می‌شود که یکی از آنها توسط احسان حاج‌صفی در میکسدزون ورزشگاه تختی جم و پس از شکست مقابل پارس مطرح شد.

کاپیتان تراکتور همانطور که در ویدیو مشاهده می‌شود در واکنش به شکست تیمش و اعتراض به تصمیمات داوری، ادعا می‌کند تلاش‌هایی برای قهرمان کردن یک تیم خاص صورت می‌گیرد و حتی پیشنهاد می‌دهد یک جام دیگر برای سایر تیم‌ها در نظر بگیرند تا تکلیفشان روشن شود.

به هر جهت پرسپولیس شانس زیادی برای چهارمین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر دارد این روزها رقبای خشمگین این تیم اتهاماتی را به سلامت برگزاری رقابت‌های لیگ برتر وارد می‌کنند که ادامه دار شدن و فراگیرشدن آن به سود وجهه فوتبال ما نیست و اگر شبهاتی وجود دارد بهتر است مدعیان این اتفاق آن را به مراجع قانونی اعلام کنند تا رسیدگی شود و اگر صرفاً یک ادعا است بهتر است شاهد واکنشی نسبت به آن باشیم.

حجم ویدئو: 10.05M | زمان ویدئو: 00:01:52 دانلود فایل ویدئویی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تراکتور احسان حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود

رحیم یوسفی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آن‌ها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آن‌ها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آن‌ها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • دلخوری مجدد در اردوی آبی‌ها؛ اینقدر نگویید استقلال قهرمان می‌شود!
  • اظهارات جدید خمس بعد از ترک ایران؛ ناراحتم
  • توفان سپاهان و تراکتور در نقل و انتقالات!
  • دو بازی دوستانه برای استقلالی‌ها پیش از بازی با تراکتور