Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود انتقادات گسترده اخیر از کم‌کاری نخست‌وزیر انگلیس در رسیدگی به امور داخلی این کشور، او جلسه اضطراری دولت برای مقابله با کرونا را به بعد از تعطیلات آخر هفته موکول کرد.

به گزارش مشرق، با وجود انتقادات گسترده از کم‌کاری‌های دولت انگلیس، «بوریس جانسون» نخست‌وزیر این کشور، نشست اضظراری دولت با محور شیوع ویروس کرونا را به تعویق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه «گاردین»، با این‌که قرار بود جلسه اضطراری «کبرا» جهت بررسی انتشار بیماری «کووید-۱۹» در انگلیس و اروپا روز جمعه برگزار شود، سخنگوی دولت اعلام کرد، جانسون آن را به روز دوشنبه موکول کرده است.

بیشتر بخوانید: ترامپ جانسون را فردی خائن نامید جانسون دیدار با ترامپ را لغو کرد

سخنگوی دولت انگلیس گفت، با این وجود جانسون از روز جمعه تا یکشنبه اخبار جدید در خصوص سیل‌های اخیر انگلیس و شیوع ویروس کرونا را پایش خواهد کرد.

همچنین دولت انگلیس اعلام کرد وزیر بهداشت این کشور در حال بررسی آمادگی بیمارستان‌ها برای مقابله با ویروس کرونا است و وزیر محیط زیست نیز مسئول پیگیری وضعیت سیل‌زدگان است.

این در حالی است که سیاست‌مداران دو حزب کارگر و محافظه‌کارف هردو بارها به کوتاهی و کم‌کاری جانسون در رسیدگی به امور کشور اعتراض کرده‌اند. آن‌ها روز چهارشنبه در جلسه پارلمان به انتقاد از وی پرداختند که هفته گذشته را در عمارتی تفریحی در «چیونینگ» گذرانده بود.

در این جلسه پارلمان «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر گفت: «او فقط تظاهر می‌کند که برای مردم ارزش قائل است در حالی که وقتی آن‌ها برای رأی دادن صف نکشیده باشند برایشان ارزشی قائل نیست».

کوربین افزود: «هنگامی که فرماندهی ایرانی (سردار قاسم سلیمانی) ترور شد او در یک جزیره خصوصی به سر می‌برد و هفته پیش هم در عمارتی در کنت بود. چطور کشور ما باید به یک نخست وزیر پاره وقت اعتماد کند؟».

اکنون نیز جانسون در حالی جلسه اضطراری دولت را به بعد از تعطیلات آخر هفته در انگلیس موکول کرده که شمار مبتلایان به بیماری کرونا در این کشور به ۱۹ نفر رسیده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا بوریس جانسون انگلیس دولت انگلیس ویروس کرونا آمار مبتلایان به کرونا دولت مشرق جرمی کوربین پارلمان سردار حاج قاسم سلیمانی حزب کارگر کرونا روزنامه گاردین اروپا جلسه اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی کذب است

تشکیل جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی کذب است.

به گزارش مشرق، دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده برخی رسانه‌های خارجی درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.

برخی منابع مدعی شده بودند که شورای عالی امنیت ملی کشورمان در پی اخبار و شایعاتی که از اصفهان به گوش می‌رسد جلسه اضطراری تشکیل داده است.

صبح امروزبرخی منابع محلی از شنیده‌شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال شرق اصفهان خبر دادند.

برخی‌ منابع از جمله الجزیره از قول مقامات امریکایی مدعی گزارش‌هایی از حمله اسرائیل به برخی نقاط در ایران بودند اما گزارش‌های بعدی این موضوع را تکذیب می‌کند.

برخی منابع آگاه به تسنیم گفتند که برخلاف شایعات و ادعاهای رسانه‌های اسرائیلی، تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج به اصفهان یا هیچ یک از نقاط دیگر کشور وجود ندارد.

این منابع تاکید کردند: پدافند هوایی در برخی نقاط مثل اصفهان و تبریز، اقدام به شلیک کرده اما این موضوع به دلیل حساسیت بالای پدافند بخاطر وضعیت فعلی و در اثر «احتمال» رویت برخی ریزپرنده‌ها بوده است.

همچنین منابع آگاه گفتند که علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد.

تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان نیز در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • جلسه اضطراری شورای‌ عالی امنیت کشور تکذیب شد
  • تکذیب برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت کشور
  • تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی کذب است
  • تکذیب برگزاری جلسه اضطراری شورای‌ عالی امنیت کشور
  • شورای عالی امنیت ملی جلسه اضطراری تشکیل داد؟
  • رئیسی توپ ساخت یک میلیون مسکن را به زمین دولت های قبل انداخت /در غرب همجنس بازی تبلیغ می شود تا نسر بشر قطع شود
  • وزیر ارتباطات: پرتاب ماهواره‌های سنگین‌ در راه است
  • بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس