Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت در مورد ادعای ۲۱۰ جان‌باخته ناشی از ابتلا به کرونا در شبکه بی‌بی‌سی فارسی، افزود: کرونا برای مردم دنیا رنج و بیماری است، ولی برای این شبکه‌های ماهواره‌ای و همتایانشان در شبکه سعودی و آلبانی، نان آور شده و مطامع پست سیاسی را در اضطراب و نگرانی ملت‌ها جست‌وجو می‌کنند و از این راه متاسفانه ارتزاق می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حتی تعداد افرادی که در همین بازه زمانی از سندرم‌های حاد تنفسی فوت کرده‌اند هم شاید به این عدد نرسد. در نتیجه این ادعا کاملا کذب است و البته عامدانه تنظیم شده و حتی بر خلاف رویه مرسوم رسانه‌های حرفه‌ای به هیچ منبعی هم اشاره نشده و کاملا هدفدار است و هدفی جز ایجاد رعب و هراس در میان مردم ایران ندارد.

جهانپور گفت: اطلاع رسانی شفاف و دقیق ایران در موضوع کرونا در حالی که اغلب کشورها یا توان شناسایی و ثبت داده‌ها در این سطح را ندارند یا آمار را به دلایل سیاسی و اقتصادی کتمان می‌کنند، بسیاری را گرفتار کرده است. اطلاعات ارائه شده توسط بی بی سی در این مقطع کاملا کذب است. چنانکه همه آنچه در هفته‌های گذشته در این موضوع جعل شد، بی پایه بودن آن مشخص شد و این موضوع نیز چنین است.

وی اظهار کرد: از نگاه ما در نظام سلامت، کرونا یک معضل سلامت و یک موضوع انسانی است و بنای پیوند زدن آن با سیاست را نداریم. قطار سلامت را بر خلاف بدخواهان این ملت، هرگز به لکوموتیو سیاست و حاشیه‌های آن پیوند نخواهیم زد.

آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور ۳۸۸ نفر است که ۷۳ نفر ظرف روزهای گذشته بهبود یافته و ۳۴ نفر فوت کرده‌اند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرونا بی بی سی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس ویروس کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری طرح گسترش شبکه بهداشت کشور

  به گزارش­ خبرگزاری صدا و سیما­، دکتر عباس علی پور افزود: در نظام جدیدِ بازنگری که به صورت دینامیک و مستمر است، به گونه‌ای عمل می‌شود که نیاز به بازنگری در فواصل طولانی مدت پنج ساله نخواهد بود. رئیس مدیریت مرکز شبکه وزارت بهداشت اظهار کرد: این بازنگری مبنا­ و زیربنای سایر اقدامات مانند ساماندهی نیروی انسانی، تجهیزات پزشکی، تحول اداری، فضای فیزیکی و سایر موارد در مرکز مدیریت شبکه خواهد بود. علی پور تاکید کرد: با اجرای این برنامه و تولید شناسه واحد سیام، ضمن انجام تکالیف قانونی، ارتباط بین سامانه‌ها با سامانه‌های سطح یک وهمچنین ارتباط بین سامانه‌های مختلف سطح یک، برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • خطر قطعی برق بیمارستان‌ های غزه را تهدید می‌کند
  • خطر قطعی برق بیمارستان‌های غزه را تهدید می‌کند
  • اذعان به شکست صهیونیست‌ها در بی‌بی‌سی فارسی و اینترنشنال
  • گسترش شبکه بهداشت کشور در بستر الکترونیک
  • بازنگری در طرح گسترش شبکه بهداشت کشور
  • بازنگری طرح گسترش شبکه بهداشت کشور
  • فیلم/ غافگیری شبکه‌های فارسی زبان خارجی از حمله ترکیبی ایران
  • ماجرای نامه گلایه آمیز مرندی به رئیس جمهور/ موازی کاری وزارت بهداشت در برنامه سلامت خانواده
  • ماجرای استعفای ۲۰ پرستار بیمارستانی در مازندران | واکنش سخنگوی وزارت بهداشت | فرماندار چالوس: مطلبی که از قول من منتشر شد واقعیت ندارد