Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از تکذیبیه شایان مصلح، دیگر بازیکنان و مسئولین سپاهان هم اقدام به تکذیب شایعه بیماری خود کردند.

طرفداری- خبرگزای فارس مدعی شده بود که شش بازیکن سپاهان مبتلا به بیماری و مشکوک به ویروس کرونا هستند و به همین خاطر، آنها قادر به حضور تمرین نبودند.

در همین رابطه، سجاد شهباززاده مهاجم تیم سپاهان که یکی از شش بازیکن مشکوک بود، در اینستاگرام خود ضمن تکذیب این خبر گفت که حالش خوب است اما تاکید کرد که تعطیل نشدن لیگ توجیهی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدحسین، سرزن‌ترین بازیکن تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 59 مسابقه ایران و ترکمنستان پاس عمقی بازیکنان سفیدپوش مهاجم ترکمن‌ها را در آستانه قرار گرفتن در موقعیت تک به تک با سیدحسین حسینی قرار داد. در حالی که یار شماره 9 ترکمن‌ها می‌توانست در موقعیتی عالی گل تساوی را بزند، اما دروازه‌بان باتجربه تیم ملی با استارتی سریع و خروج به موقع مانع از این امر شد.

حسینی در این صحنه با خروج از محوطه جریمه به صورت شیرجه‌ای با سر توپ را قبل از آنکه به مهاجم حریف برسد دور کرد تا از تک به تک شدن او با خودش جلوگیری کند.

ضربه سر بلند سیدحسین در فاصله‌ای دورتر دوباره به ترکمن‌ها رسید اما آنها با وجود اینکه حسینی به چارچوب برگشته بود، نتوانستند کار خاصی از پیش ببرند و به دروازه ایران برسند.

حسینی که بعد ازمدت‌ها مقابل ترکمنستان فیکس تیم ملی ایران شده بود، با انگیزه زیاد در این مسابقه حضور یافت و امیدوار است با عملکرد خوب جایگاه خود را درون چارچوب تیم ملی استحکام ببخشد.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • سیدحسین، سرزن‌ترین بازیکن تیم ملی!
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • هوش مصنوعی بیماری‌های ریه را شناسایی می‌کند/ ردیابی کرونا به روش تشخیص چهره
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید