Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@06:43:59 GMT

شهاب حسینی مهمان تلویزیون

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۷۸۵۵

شهاب حسینی مهمان تلویزیون

تهیه‌کننده مجموعه «شکرستان» از ساخت یک مجموعه آیتم دو دقیقه‌ای از «شکرستان» با محوریت کرونا خبر داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا؛ مسعود صفوی تهیه‌کننده مجموعه پویانمایی «شکرستان» درباره فصل جدید این مجموعه انیمیشن که نوروز ۹۹ روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت، گفت: امسال هم مجموعه «شکرستان» را برای نوروز ۹۹ خواهیم داشت و تاکنون حدود ۱۷ قسمت از این مجموعه آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هم اکنون هم آخرین مراحل میکس و مسترینگ روی مجموعه در حال انجام است و چندی پیش دوبله آن نیز به پایان رسید و در تدارک تحویل آن به تلویزیون هستیم.

صفوی با اشاره به فضای این مجموعه و تغییرات آن در فصل جدید توضیح داد: کاراکتری اضافه نشده است و محور قصه‌های آن مربوط به مباحث روز موضوعات اجتماعی و سلامت است. همچنین مثل سال گذشته شهاب حسینی روایت آن را بر عهده دارد.

این تهیه‌کننده با اشاره به ساخت یک مجموعه «شکرستان» ۲ دقیقه‌ای در کنار این مجموعه گفت: مجموعه دو دقیقه‌ای «شکرستان» نیز در حال ساخت است که درباره ویروس کرونا به تولید می‌رسد تا این مجموعه هم در نوروز به پخش برسد.

وی اضافه کرد: با سرعت در حال تولید هستیم که مجموعه‌های دو دقیقه‌ای «شکرستان» را با محور بهداشت به پخش برسانیم.

صفوی در پایان گفت: این مجموعه دو دقیقه‌ای از «شکرستان» قرار است در ۱۰۰ قسمت به تولید برسد ولی حدود ۱۵ قسمت در نوروز با محور کرونا پخش می‌شود.

منبع: مهر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انیمیشن تلویزیون رسانه نوروز شهاب حسینی شکرستان ویروس کرونا دو دقیقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نون خ ۵ پربیننده‌ترین سریال نوروزی

صبا نوشت: طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، سریال «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی که از پانزدهم فروردین از شبکه یک سیما پخش خود را آغاز کرد، با ۴۱ درصد بیننده، در صدر سریال‌ها قرار دارد.

«نون خ ۱» نوروز ۹۸، «نون خ ۲» اواخر فروردین ۹۹ و «نون خ ۳» نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول روی آنتن رفته‌اند.

این مجموعه جزو سریال‌های موفق تلویزیون در فضای طنز و کمدی است و فصل چهارم آن در نوروز سال گذشته نیز پرمخاطب ترین سریال نوروزی شد.
فصل پنجم سریال «نون. خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است.

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و … بازیگران سریال هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مرور کارنامه ۴ ساله «زیرخاکی»/ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف استوری کارگردان سریال نون خ درباره شهدای حمله تروریستی چابهار (عکس) واکنش تهیه‌کننده سریال نون خ به اعتراض مردم کرمان: قصد جسارت نداشتیم

دیگر خبرها

  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • «هیس، هیچی نیس!» روی آنتن تلویزیون می‌رود
  • از بیرون پا با کارواخال تا درآمد میلیونی؛ قهرمانان اینجا هستند!
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید
  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد
  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد/ روایتی نفس‌گیر از لحظه‌ تولد
  • فیلم جدید پارسا پیروزفر و شهاب حسینی فردا اکران نمی‌شود
  • اکران «مست عشق» شهاب حسینی و پارسا پیروزفر یک هفته به تعویق افتاد
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید |‌ هر که در این بزم مقرب‌تر است...
  • نون خ ۵ پربیننده‌ترین سریال نوروزی