Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سومین انتخابات در سرزمین‌های اشغالی طی یک سال، روز ۲ مارس (۱۲ اسفند) در حالی برگزار می‌شود که به نظر می‌رسد این انتخابات نیز تاثیری در پایان دادن به بن‌بست سیاسی رژیم صهیونیستی ندارد.

رسانه‌های صهیونیستی نتایج یک نظرسنجی در بین تشکل‌های پارلمانی را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد هیچ یک از احزاب، اکثریت آرا یعنی ۶۱ عضو کنست را برای تشکیل کابینه کسب نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۲ انتخابات قبلی نیز «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «لیکود» و «بنی گانتز»، رئیس حزب «آبی و سفید» در تشکیل کابینه با شکست مواجه شدند.

بیشتر بخوانید:

بنی گانتز: نتانیاهو فضای اسرائیل را مسموم می‌کند تلاش نتانیاهو برای جاسوسی از رقیب انتخاباتی خود

در آستانه این انتخابات تنش میان مقامات حزب لیکود و آبی و سفید بالا گرفته و ۲ طرف اتهاماتی را علیه یکدیگر مطرح کرده‌اند. در همین حال بنیامین نتانیاهو با چندین پرونده فساد مالی نیز مواجه است.

وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی نیز اخیرا اعلام کرد که نخستین دادگاه رسیدگی به پرونده‌های فساد مالی نتانیاهو در روز ۱۷ مارس (۲۷ اسفند) برگزار خواهد شد.

هفته گذشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند افراد نزدیک به بنیامین نتانیاهو، اقدام به جاسوسی از بنی گانتز، رقیب انتخاباتی او در انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات در سرزمین های اشغالی رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند

وب سایت پولیتیکو به نقل از اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی نوشت که به رهبران سیاسی آمریکا توصیه می‌کند در سیاست داخلی تل آویو مداخله نکنند.

هرتزوگ همچنین خطاب به چاک شومر، رهبر اکثریت سنای آمریکا گفت که باید از سیاست داخلی رژیم صهیونیستی نیز دوری کند.

 شومر اخیرا انتقادات شدیدی را از رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر آن وارد کرد و خواستار سازماندهی انتخابات جدید در این رژیم شد.

شومر در مصاحبه با نشریه نیویورک تایمز با بیان اینکه نتانیاهو قصد دارد تا سال ۲۰۲۶ از برگزاری انتخابات جدید در رژیم صهیونیستی جلوگیری کند، اظهار کرد: نگرانی من این است که (رژیم) اسرائیل تحت رهبری او به دولتی مطرود در دنیا و حتی آمریکا تبدیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد
  • حمایت از رژیم صهیونیستی برای حکومت اردن امری حیاتی است 
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • هشدار شولتس به نتانیاهو درباره تشدید تنش‌ها در منطقه
  • هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند