Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@23:39:56 GMT

سوختن مادر و پدری در حادثه واژگونی خودرو

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۷۹۰۷

سوختن مادر و پدری در حادثه واژگونی خودرو

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید محسن مرتضوی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی رفسنجان با بیان اینکه عصر جمعه نهم اسفند ماه ، واژگونی کامیون در کیلومتر ۲۵ محور انار- رفسنجان، محدوده مسجد ابوالفضل به مرکز ارتباط عملیات اورژانس رفسنجان اطلاع داده شد، گفت: سریعا یک دستگاه آمبولانس از پایگاه احمدآباد اورژانس رفسنجان به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه مصدومان دو مرد ۲۴ و ۵۰ ساله بودند، افزود: یکی از مصدومان حادثه در محل درمان و مصدوم دیگر نیاز به اعزام به بیمارستان داشت.

مرتضوی با بیان اینکه با توجه به مسدود شدن مسیر جاده با کامیون واژگون شده و تاریکی هوا، احتمال وقوع حادثه دیگری نیز وجود داشت، بیان کرد: پرسنل اورژانس با تمامی علائم هشدار موجود در آمبولانس و روشن نمودن آتش سعی بر آگاهی وسایل نقلیه عبوری از مسدود بودن مسیر داشتند و تکنسین‌های اورژانس صحنه حادثه را ترک نکردند.

او با اظهار تاسف گفت: حدود یک ساعت بعد به دلیل تاریکی مسیر، یک دستگاه سواری سمند با کامیون واژگون شده برخورد و به دلیل شدت ضربه دچار حریق شد.

مرتضوی بیان داشت: با تلاش تکنسین‌های اورژانس و حاضران در صحنه حادثه، دو دختر ۷ و ۱۲ ساله از ماشین بیرون کشیده شدند؛ ولی، متاسفانه پدر و مادر این دو دختر که در آتش سوزی خودرو، جان خود را از دست دادند.

او افزود: کشته‌ها یک خانم ۳۵ ساله و آقا ۳۹ ساله بودند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید