Web Analytics Made Easy - Statcounter

با بازداشت یکی از کارمندان اداره راه و شهرسازی قروه، تعداد بازداشتی‌های مرتبط با پرونده تخلفات شهرداری قروه به 5 نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، دی ماه امسال حسین پروندی شهردار قروه به دلیل برخی تخلفات مالی توسط مقامات قضایی بازداشت شد.

در ادامه این پرونده، مسئول امور قراردادهای شهرداری و رئیس جایگاه‌های CNG شهرداری نیز به دستور مقام قضایی بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بازداشت‌ها و بررسی پرونده تخلفات شهرداری قروه، عبدالرضا ابراهیمی‌فر رئیس راه و شهرسازی قروه نیز بازداشت شد.

به دنبال این پرونده مالی و زمین‌خواری، یکی از کارمندان اداره راه و شهرسازی که رابط میان شهرداری و این اداره در قروه بود توسط مراجع قضایی بازداشت شد.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶

منبع: فارس

کلیدواژه: بازداشت شهرسازی قروه شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۱۱ هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید محمدمهدی مهاجریان مقدم درخصوص آمار و عملکرد ۱۲ ماهه تعزیرات حکومتی گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد در سال گذشته به ۱۱ هزار و ۷۴۴ فقره پرونده رسیدگی کرده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی افزود: تعداد ۱۱ هزار و ۷۱۹ پرونده مختومه شده که در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بوده است. وی گفت: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲، تعداد پنج هزار و ۳۳۸ فقره پرونده به اداره اجرای احکام ارسال شده که از این تعداد پنج هزار و ۱۴۹ فقره پرونده اجرا و مختومه شده است. مهاجریان مقدم تصریح کرد: در این مدت بیش از سه هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال از محکومیت‌های صادره وارد اجرای احکام شده، که از این میزان بیش از هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال از جریمه وصول و به حساب خزانه واریز گردیده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی ادامه داد: بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال از کل وصولی‌ها مربوط به خسارت در حق شکات پرونده بوده که در این اداره کل پس از اجرای حکم به شاکیان برگردانده شده است. مهاجریان مقدم گفت: در ۱۲ ماهه سال گذشته تعداد ۴۱۹ تیم گشت مشترک اعزام شده که ۲ هزار و ۵۴۹ مورد بازرسی انجام شده است که منجر به تشکیل ۶۷۵ فقره پرونده شده است.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)
  • بازداشت پیمانکاران مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام خمینی
  • موج بازداشت در شهرداری بندرامام + جزئیات
  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری در خوزستان
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری
  • ورود بیش از ۱۱ هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در سال گذشته
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای تعداد ۹ واحد صنفی متخلف