Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@14:57:15 GMT

نرخ هر کیلو مرغ به ۱۳ هزار تومان رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۷۹۹۹

به گزارش اکوفارس، حبیب اسدالله نژاد نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی در  گفت و گو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه قیمت مرغ نسبت به روز‌های اخیر نوسان چندانی نداشته است، اظهارکرد: امروز متوسط قیمت هر کیلو مرغ زنده ۸ هزار تا ۸ هزار و ۵۰۰ تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها ۱۲ هزار و ۵۰۰ تا ۱۳ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با ازدیاد تقاضا طی روز‌های آتی پیش بینی می‌شود که قیمت هر کیلو مرغ به ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان برسد.

اسداله نژاد با اشاره به دلایل گرانی مرغ در بازار بیان کرد: با وجود آنکه مرغ یک کالای پروتئینی و سرشار از اسید‌های آمینه است که می‌تواند در افزایش سیستم ایمنی بدن مفید باشد، از این رو طی روز‌های اخیر تقاضا برای خرید در بازار افزایش یافته است چرا که این امکان وجود دارد که طی روز‌های آتی مردم در تامین مایحتاجشان دچار مشکل شوند.

این مقام مسئول از افت شدید قیمت جوجه یکروزه در بازار خبر داد و گفت:  متوسط قیمت هر قطعه جوجه یک روزه ۲ هزار تومان بوده که با این وجود زیر قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار است.

این مقام مسئول قیمت واقعی هر کیلو مرغ زنده را ۹ هزار و ۷۰۰ تا ۱۰ هزار تومان و مرغ آماده به طبخ را ۱۴ هزار تومان در بازار اعلام کرد و افزود: با توجه به افزایش قیمت تمام شده و نوسان قیمت جوجه یکروزه، واکسن، ریز مغذی و دارو امیدواریم در ایام پایانی سال به نرخ واقعی برسیم تا همانند ۶ ماه گذشته تولیدکنندگان متحمل زیان‌ نشوند.

به گفته وی، بنابر آمار مرغداران طی سه ماه اخیر ۶۵۰۰ میلیارد ریال متحمل زیان شدند.

کمبودی در کنجاله سویا نداریم

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی درباره آخرین وضعیت بازار نهاده‌های دامی بیان کرد: اگرچه در خصوص کنجاله سویا مشکلی نداریم، اما قیمت ذرت با نوساناتی در بازار روبروست.

وی در پایان‌ تصریح کرد: علیرغم وعده و وعید مسئولان مبنی بر تخصیص ارز به واردات، اما همچنان در خصوص تامین نهاده مرغداران با مشکلاتی روبرو هستند به طوریکه ناگزیرند هر کیلو ذرت را با نرخ یک هزار و ۸۰۰ تا ۲ هزار تومان در بازار خریداری کنند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: کیلو مرغ هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۲ میلیون تومان                  - یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان               - ۷۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان                              - ۲۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان         - ۱۰۰ هزار تومان

دیگر خبرها

  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • تولید ماهانه تخم مرغ به ۱۱۲ هزارتن رسید
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • مقایسه قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری + ویدئو | هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟!
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟! ؛ مقایسه تکان دهنده قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری | ویدئو