Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@21:26:30 GMT

100 سارق در تله دزدگیری پلیس

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۸۰۴۲

حوادث رکنا: پلیس مشهد در یک عملیات ضربتی 24 ساعته، بیش از 100 سارق را در تله دزدگیری به دام انداخت.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی مشهد صبح پنج شنبه گذشته و در پایان این عملیات گسترده به خراسان گفت: در ادامه طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی، کلیه کلانتری ها و مراکز عملیاتی نیروهای انتظامی مشهد ردیابی و شناسایی سارقان محلات را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: برای اجرای این طرح 24 ساعته، همه گشت های محسوس و نامحسوس کلانتری ها نیز وارد عمل شدند و محلات و کوچه و خیابان های شناسایی شده مخفیگاه سارقان را به محاصره درآوردند. وی اضافه کرد: سپس با هماهنگی های قضایی و در یک عملیات هماهنگ و گسترده در مشهد، 101 سارق با همکاری و مشارکت مردمی در چنگ قانون گرفتار شدند.

رئیس پلیس مشهد تصریح کرد: کشف 20 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، یک کیلو و 350 گرم مواد مخدر و توقیف بیش از 100 دستگاه وسیله نقلیه از نتایج این طرح 24 ساعته بود.

مقام ارشد انتظامی مشهد همچنین با اشاره به دستگیری چهار تن از عاملان تهیه و توزیع مشروبات الکلی خاطرنشان کرد: 68 تن از معتادان متجاهر نیز همزمان با اجرای این طرح جمع آوری و 61 نفر از افراد متخلف و هنجارشکن نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی در تشریح ماجرای دستگیری سارق اموال یک شرکت تعاونی توسط نیروهای تجسس کلانتری سناباد مشهد هم گفت: به دنبال دستبرد به اموال انبار یک تعاونی در خیابان ابن سینای مشهد، تصاویر دوربین های مداربسته مورد بررسی های دقیق قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی، مالک وانت پیکانی که اموال سرقتی با آن حمل شده بود، به کلانتری احضار شد ولی او ادعا کرد که خودرو را به سارقی که در تصاویر دوربین ها دیده می شود به صورت قولنامه ای فروخته است بنابراین نیروهای ورزیده تجسس با فرماندهی سرگرد جواد بیگی (رئیس کلانتری) مخفیگاه سارق را شناسایی کردند و او را به همراه یکی از همدستانش درحال استعمال مواد مخدر به دام انداختند. سرهنگ صارمی ساداتی تاکید کرد: در این عملیات بیش از صد میلیون تومان اموال سرقتی به همراه خودروی وانت کشف و تحویل مال باخته شد. فرمانده انتظامی مشهد از شهروندان خواست افراد مشکوک و سارقان حرفه‌ای محلات را به پلیس 110 معرفی کنند و اطمینان داشته باشند که هویت تماس گیرندگان محرمانه می ماند و پلیس نیز به تحقیق غیرمحسوس می پردازد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا قانون پلیس مواد مخدر اخبار حوادث پلیس سارق دام تله عملیات ضربتی فیلم کرونا عکس بیمارستان دختر درگذشت ویروس پرستار کرونا ویروس تلگرام انتظامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد از کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ در تشریح جزئیات این پرونده گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز در محدوده شرق شهر مشهد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی مشخص شد که مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز اقدام می‌کند.

سرهنگ چراغ تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی 6 هزار عدد انواع قرص و 21 هزار و 500 سی‌سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی پلمب و فرد متخلف به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد