Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی فتح الله زاده سرپرست جدید باشگاه استقلال درباره رفتن استراماچونی از این تیم گفت: عده‌ای بیمار در فوتبال مان هستند که کار‌های درستی انجام نمی دهند، استراماچونی ۲۰ روز قبل از ورود من به باشگاه رفته بود. من دنبال روزنه‌ای بودم که او را به تیم برگردانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: من همیشه دوست دارم با هواداران صادق باشم. درباره درخواست‌های استراماچونی بسیار تلاش کردم. از نظر من جمع قرارداد با صحبت‌هایی که استراماچونی کرده بود مغایرت نداشت و آن فرد با شیطنت‌های بیجا صحبت‌های بنده را به خوبی به استراماچونی انتقال نداده و به او گفته بود که فتح الله زاده می گوید پول بیشتری از قراردادی که بسته‌ای می‌خواهی. البته این دلیل برنگشتن استراماچونی نبود. درباره صحبت من هیچ موضعی نداشت و گفته بود به خاطر بدقولی‌هایی که بوده و حقوق‌هایی که نگرفته به استقلال برنمی گردم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علی فتح الله زاده باشگاه استقلال استراماچونی تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال

به نظر می‌رسد سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس موافقت خود را برای حضور بر روی نیمکت تیم ملی امید اعلام کرده است.

به گزارش مشرق، مجید جلالی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید اظهار داشت: ما ۵ گزینه برای هدایت تیم فوتبال امید در نظر داریم که فقط از این ۵ نفر با یک نفر که آن هم گزینه اولمان است و یک جلسه برگزار کردیم. یحیی گل‌محمدی در همین جلسه موافقت کلی خود را با این موضوع اعلام کرد اما هنوز ما در مورد در خصوص جزئیات مثل مبلغ قرارداد صحبت نکرده‌ایم.

وی افزود : برخی موضوعات به عنوان مقدمه وجود دارد که ما باید آنها را آماده کنیم تا او در جلسه نهایی با فدراسیون فوتبال شرکت کند.

جلالی عنوان کرد: اصلا صحیح نیست ما گزینه‌های خود را مطرح کنید. ما فقط با گل‌محمدی صحبت کرده‌ایم و دو هفته پیش با این مربی صحبت کرده‌ایم. او مدتی به عنوان بازیکن زیر نطر من کار کرده است و همیشه با هم در ارتباط بودیم. یحیی ابتدا یک نقطه نظراتی داشت که می‌گفت حضور من نمی‌تواند برای تیم امید مثمر ثمر باشد اما من او را متقاعد کردم. به نظر من گل‌محمدی می‌تواند سرمربی تیم امید شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • محرومیت مجاهد خذیراوی و نیکبخت واحدی ربطی به فوتبال نداشت!
  • صحبت‌های جذاب مسی: به همه چیز رسیده‌ام
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال