Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از بروز مشکل، مراسم اعتکاف امسال در استان برگزار نمی ‌شود.

وی با بیان اینکه ممکن است این مراسم معنوی به جای ماه رجب در سال جاری، در ماه مبارک رمضان در سال آینده برگزار شود ادامه داد: با توجه به توصیه‌های بهداشتی مبنی بر امتناع از برگزاری آیین ‌های تجمعی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: هیات‌ های مذهبی و مسجدها برگزاری مراسم ‌های تجمعی را به منظور رعایت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو کنند.

به گزارش ایلنا، آیین های اعتکاف همه ساله در روزهای ۱۳ تا ۱۵ رجب با عنوان ایام البیض که امسال مصادف با ۱۸ تا ۲۰ اسفند ماه است، در مساجد مختلف کشور برگزار می شود اما به دلیل گسترش ویروس کرونا این سنت اسلامی در بسیاری از نقاط کشور لغو شده است.

طبق آخرین آمار اعلام شده، ویروس کرونا تاکنون به ۲۰ استان کشور سرایت کرده و در استان یزد نیز یک نفر جان خود را از دست داده و 42 نفر نیز مشکوک به این بیماری آزمایش داده اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بهداشت و درمان یزد کرونا اعتکاف ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین

با حضور طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین فینال رقابت‌های جام رمضان اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین  برگزار گردید .

این رقابت‌ها که با حضور ۱۰ تیم و برگزاری ۲۴ مسابقه در ماه مبارک رمضان آغاز گردیده بود با برگزاری مسابقه فینال و رده‌بندی تیم‌های برتر خود را شناخت .

در فینال این رقابت‌ها که با حضور دکتر طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین در سالن ناحیه شهری چوبیندر برگزار شد تیم سفیر قزوین موفق شد با غلبه بر تیم اتحاد به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد.

تیم اتحاد نیز دوم شد و تیم سفیر جوانان به مقام سوم این رقابت‌ها رسید.

در حاشیه این مسابقات طریقی از برگزاری منظم و منضبط این  مسابقات تقدیر و تشکر کرد و گفت رسیدگی به امورات فرهنگی و اجتماعی اتباع و مهاجرین خارجی در در اولویت امور این اداره کل می‌باشد.

در پایان مراسم اهدای کاپ و جوایز قهرمانی با حضور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد