Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: وزیر امورخارجه لوکزامبورگ روز جمعه گفت: بیانیه ترکیه مبنی بر اینکه دیگر حاضر به محدود کردن ورود پناهجویان به اروپا نیست، با توجه به مشکلات موجود در منطقه برای اتحادیه اروپا تعجب آور نیست.  
به گزارش خرداد ،ژان آسلبورن در مصاحبه با اسپوتنیک در پاسخ به اینکه آیا اتحادیه اروپا از این تصمیم ترکیه شگفت زده است، جواب منفی داد اما افزود که وی مطابق اطلاعات خود تایید قطعی از این واقعیت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
سخنان آسلبورن پس از دیدار با سرگئی لاورف وزیر امورخارجه روسیه در مسکو، در یک کنفرانس خبری مطرح شد.  
یونان به دنبال انتشار اخباری مبنی بر گشوده شدن مرزهای ترکیه برای ورود مهاجران به اروپا، تقویت مرزهای زمینی و دریایی خود در برابر هجوم مهاجران را تشدید کرد.  
یک مقام دولت یونان در مصاحبه با رویترز با اعلام تقویت مرزهای زمینی و دریایی برای مقابله با هجوم مهاجران گفت: آتن در این زمینه با اتحادیه اروپا و ناتو در تماس است.  
پس از آنکه ترکیه مرزهای خود را به سوی اروپا را باز کرد صدها مهاجر برای ورود به حوزه اروپا شبانه به مرز ترکیه با یونان هجوم آورده‌اند.  
با اعلام ترکیه در مورد مانع نشدن ورود پناهجویان سوریه به اروپا، گروهی از مهاجران در شمال غربی ترکیه به سمت مرز خود با یونان هجوم آوردند.  
به گزارش رسانه‌های داخلی ترکیه، حدود ۳۰۰ مهاجر از جمله زنان و کودکان در این گروه قرار دارند که از نیمه شب به سمت مرز در استان ادرنه ترکیه شروع به حرکت هستند.  
براساس گزارش‌ها، مهاجران سوری، ایرانی و عراقی از جمله افراد گروه هستند.  
مقامات ترک اعلام کردند که نیروهای امنیتی مانع عبور مهاجران از جمله از سوریه و کشورهای دیگری مانند افغانستان و ایران نخواهند شد.   برچسب ها: اتحادیه اروپا

منبع: خرداد

کلیدواژه: اتحادیه اروپا اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا

رهبران اتحادیه اروپا روز چهارشنبه متعهد شدند که تحریم‌ها علیه ایران را تشدید کنند.

به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، رهبران اروپایی در بیانیه‌ای که پس از اولین روز اجلاس خود منتشر کردند، هشدار دادند که اتحادیه اروپا «تدابیر محدودکننده بیشتری را علیه ایران، به ویژه در رابطه با هواپیما‌های بدون سرنشین و موشک‌ها، اتخاذ خواهد کرد».

در این بیانیه همچنین از ایران و گروه‌های نزدیک به تهران خواسته شده تا همه حملات خود را متوقف کنند و همچنین از همه طرف‌ها خواسته شده تا «حداکثر خویشتن‌داری را به خرج دهند و از هرگونه اقدامی که ممکن است باعث افزایش تنش در منطقه شود، خودداری کنند».

دیگر خبرها

  • آی‌اواس17.5 به افراد اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد که اپ‌ها را از وب‌سایت‌ها دانلود کنند
  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • لیگ کنفرانس اروپا؛ امروز: کار دشوار آستون ویلادر فرانسه
  • ائتلاف چند کشور علیه ایران | تصمیم ضدایرانی گروه هفت مشخص شد
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • اردوغان به عراق سفر می‌کند
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • اتحادیه اروپا بزودی درباره ارسال ضدهوایی به اوکراین تصمیم نمی‌گیرد