Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-19@08:48:06 GMT

تاکید رهبر انصارالله بر بیداری امت اسلامی

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۸۱۴۲

تاکید رهبر انصارالله بر بیداری امت اسلامی

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، «بدرالدین عبدالملک الحوثی»، رهبر جنبش انصارالله یمن طی سخنرانی خود به مناسبت آغاز ماه رجب المرجب، بر لزوم بیداری مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام تأکید کرد.

او در ابتدای این سخنرانی حلول این ماه را که یادآور مسلمان شدن اهل یمن بعد از اعزام امیرالمؤمنین علی (علی) به صنعاء در زمان صدر اسلام جهت تبلیغ دین است، به مردم یمن تبریک و تهنیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت که منافقان امروز در کنار آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده و مواضع خصمانه علیه امت اسلامی در یمن و فلسطین و سایر کشورها اتخاذ می‌کنند.

رهبر انصارالله یمن گفت: «مهمترین عنصر قدرتی که ما می‌توانیم در برابر چالش‌ها و دشمنان از آن استفاده کرد، ایمان است که ما امروزه به آن نیاز مبرمی داریم».

وی ادامه داد: «حملات گسترده فکری و اقتصادی در همه زمینه‌ها بر عناوین مهمی تمرکز دارد و هدف از این حملات تضعیف ما و سیطره بر مال و کشور ماست».

رهبر انصارالله یمن از اینکه برخی فاقد بصیرت بوده و توان تشخیص دوست از دشمن را ندارند، انتقاد کرد و گفت که مشکلات امروز امت اسلام معلول امروز یا دیروز نیست، بلکه متراکم شده در طول زمان است.

وی گفت: «آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به دنبال ضعف و تحقیر امت ما هستند. حتی کسانی را که از آن‌ها تبعیت می‌کنند (مانند عربستان سعودی)، تحقیر می‌کنند و آن‌ها را بازیچه خود قرار داده‌اند».

انتهای پیام/

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ واکنش انصارالله به تنبیه اسرائیل توسط ایران

دبیرکل انصارالله یمن: پاسخ ایران به دشمن صهیونیستی از نظر کمیت و کیفیت پرقدرت بود.

دریافت 6 MB

دیگر خبرها

  • دفاع از ملت فلسطین مسئولیت بزرگ امت اسلام است
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • عملیات وعده صادق معادله جدیدی ایجاد کرد/ برای ثبات منطقه هیچ راه‌حلی جز توقف تجاوز به غزه وجود ندارد
  • کنایه رهبر انصارالله یمن به کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین
  • فیلم/ واکنش انصارالله به تنبیه اسرائیل توسط ایران
  • رهبر انصارالله یمن: این معادله تثبیت شد که اگر دشمن اقدامی کند، باید منتظر واکنشی سهمگین باشد
  • رهبرانصارالله: دفاع از ملت فلسطین مسئولیت بزرگ امت اسلام است
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است
  • یک رهبر حماس: معادله جدیدی شکل گرفته است