Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@08:57:27 GMT

ارتش سوریه مناطق دیگری از ادلب را آزاد کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۸۱۹۹

خرداد: ارتش سوریه در ادامه آزاد سازی مناطق تحت کنترل تروریست ها در استان ادلب، یک روستای دیگر را آزاد کرد.
به گزارش خرداد، ایرنا به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، یگان هایی از ارتش سوریه روستای قسطون واقع در استان ادلب را از تروریست ها پس گرفت.
ارتش سوریه همچنین عناصر باقیمانده تروریستی را به سمت روستاهای «عین لاروز» و «جداریا» در حومه جنوب ادلب عقب راند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استان ادلب در شمال غرب سوریه در هفته‌های اخیر شاهد درگیری‌های شدید بین نیروهای ارتش این کشور با تروریست‌های مورد حمایت برخی کشورهای خارجی به ویژه ترکیه برای آزادسازی آخرین پایگاه اصلی تروریست‌ها درسوریه است.
این استان ۱۱ درصد از خاک سوریه را تشکیل می دهد و نیروهای سوری در ماه‌های اخیر بخش های زیادی از آن را آزاد کرده اند. برچسب ها: ارتش سوریه ، ادلب

منبع: خرداد

کلیدواژه: ارتش سوریه ادلب تروریست ها ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی

رضا حاجیلری گفت: بر اثر بارندگی‌های شدید روز گذشته و صبح امروز، برخی شهرستان‌ها موجب آبگرفتگی و آسیب شدند.

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: در آزادشهر و رامیان روستای مرزبان، رضا آباد، پل سیاه چو و سنگستان، در علی آباد کتول روستای مهدی آبادی، در بندرگز روستای محمد آباد و در آق قلا روستای یانپی و در گنبدکاووس بلوار دانشجو سطح شهر و روستای سپاهی تحت تأثیر آبگرفتگی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی ۱۰ تیم شامل ۳۵ نیروی عملیاتی از هلال‌احمر شهرستان‌های تحت تاثیر برای ارزیابی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با دریافت گزارشات جدید آبگرفتگی نیرو‌ها برای ارزیابی اعزام می‌شوند، گفت: امدادگران تا کنون به ۲۸ خانواده شامل ۱۱۲ حادثه دیده امدادرسانی کردند. عمده‌ترین خدمات تخلیه آب خانه‌ها بوده و در برخی مناطق مورد نیاز بسته غذایی ۷۲ ساعته و پتو توزیع شده است و امدادرسانی ادامه دارد.

همچنین مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر گلستان (EOC) با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس‌های اضطراری هموطنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران نکرد
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • بارش‌های مطلوب بهاری تا نیمه خرداد
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • با وجود بارش های اخیر؛ البرز همچنان عطش دارد