Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه عربستان در بیانیه ای اعلام  کرد که بنا به توصیه طرف‌های ذیربط پزشکی درباره رعایت بالاترین استانداردهای پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش آن و حفظ سلامت زائران عازم مسجد الحرام و مسجد شریف نبوی، ورود شهروندان کشورهای عضو شورای همکاری به مکه و مدینه به طور موقت به حال تعلیق درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان، کویت، امارات، عمان، بحرین و قطر، ۶ کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس هستند.

در حال حاضر خبرهایی درباره شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در برخی از این کشورها از جمله کویت (45 نفر)، بحرین (36 نفر)و امارات (19 نفر) گزارش شده است.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به حدود ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی وضعیت فوق العاده اعلام کرده است.

برچسب‌ها بحرین ویروس کرونا شورای همکاری خلیج فارس پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین ویروس کرونا شورای همکاری خلیج فارس عربستان عربستان کویت عمان بحرین کویت بحرین بحرین ویروس کرونا شورای همکاری خلیج فارس شورای همکاری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه رونمایی از یک محصول دانش بنیان در اتاق بازرگانی سمنان ضمن اشاره به ظرفیت‌های سمنان در بخش صنایع تاکید کرد: استان سمنان یکی از استان‌های صنعتی و مهم کشور است.

وی با بیان اینکه تولید ناخالص ملی در بخش صنعت در استان سمنان بیش از دیگر بخش‌ها است و این نشان دهنده اهمیت صنایع در این استان است، گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های صنایع استان سمنان مانند دیگر نقاط کشور، آب است.

عضو کابینه سیزدهم با بیان اینکه موضوع تأمین آب صنایع یکی از دغدغه‌های وزارت صمت است، گفت: ابر پروژه ملی انتقال آب خلیج فارس به همین منظور کلید زده و در حال پیگیری اجرای آن هستیم.

علی آبادی با بیان اینکه طرح انتقال آب خلیج فارس یکی از طرح‌های بی نظیر تاریخ کشورمان محسوب می‌شود، گفت: این طرح انتقال آب، می‌تواند آب مورد نیاز صنایع کشورمان را تأمین کند.

وی همچنین تحقق شعار سال و حمایت از واحدهای صنعتی را دو اولویت اساسی وزارت صمت در سال جاری دانست.

کد خبر 6081510

دیگر خبرها

  • جلسه هم اندیشی بازگردانی اتباع در شهرستان بهارستان
  • انسداد مرزها در استان خراسان رضوی
  • نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • جلوگیری از ورود بیش از یک میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • جلوگیری از ورود بیش از 1 میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • مالکان جدید استقلال و پرسپولیس مشخص شدند
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم