Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی امشب با برگزاری چند بازی در کشور‌های مختلف پیگیری می‌شود و تیم‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند، این رقابت‌های در بسیاری از کشور‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا از جمله در ایتالیا با شرایط خاصی پیگیری می‌شود.

هفته بیست و هشتم لیگ جزیره

این رقابت‌ها شب گذشته دیدار تیم‌های نوریچ و لسترسیتی آغاز شد و امشب هم با برگزاری ۵ دیدار دیگر پیگیری می‌شود که در یکی از مهم‌ترین آن‌ها تیم فوتبال لیورپول که این روز‌ها با اقتدار صدرنشین لیگ جزیره است در خانه واتفورد به مصاف این تیم می‌رود، قرمز‌های مرسی ساید فاصله زیادی با قهرمانی در لیگ جزیره ندارند و تنها به چند امتیاز دیگر نیاز دارند تا این عنوان را پس از سه دهه بدست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال چلسی هم در دیگر دیدار مهم امروز در خانه بورنموث به مصاف این تیم می‌رود، شاگردان فرانک لمپارد در آخرین دیدار ایشان مقابل بایرن مونیخ در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شکست سنگینی را متحمل شدند و حالا باید با شرایطی متفاوت در این بازی به میدان می‌روند.

برنامه بازی‌های امشب رقابت‌های لیگ جزیره به شرح زیر است:

برایتون - کریستال پالاس (۱۶:۰۰)
نیوکاسل - برنلی (۱۸:۳۰)
بورنموث - چلسی (۱۸:۳۰)
وستهام - ساوتهمپتون (۱۸:۳۰)
واتفورد - لیورپول (۲۱:۰۰)

هفته بیست و ششم لالیگا

هفته بیست و ششم رقابت‌های لالیگا امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود،   این رقابت‌ها شب گذشته آغاز شده است و فردا هم شاهد چند دیدار خواهد بود که  که  در  مهم‌ترین آن‌ها تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. رقابت‌های امروز بیشتر میان تیم‌های میانه جدولی است، اما در یکی از مهمترین دیدار‌های آن‌ها تیم فوتبال والنسیا در خانه از رئال بتیس پذیرایی می‌کند.

برنامه دیدار‌های امروز رقابت‌های لالیگا به شرح زیر است:

ایبار - لوانته (۱۵:۳۰)
والنسیا - رئال بتیس (۱۸:۳۰)
لگانس - آلاوس (۲۱:۰۰)
گرانادا - سلتاویگو (۲۳:۳۰)

هفته بیست و ششم سری آ

رقابت‌های سری آ ایتالیا امروز با برگزاری سه دیدار در هفته بیست و ششم آغاز می‌شود و تیم‌های مختلف به مصاف یکدیگر می‌روند این رقابت‌ها فردا شاهد دیدار حساس تیم‌های اینتر و یوونتوس در دربی ایتالیا نیز خواهند بود. نکته جالب توجه اینجاست که به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایتالیا تمام رقابت‌های این هفته در ایتالیا بدون حضور تماشاگران دنبال خواهد شد.

برنامه دیدار‌های امروز رقابت‌های سری آ به شرح زیر است:

 لاتزیو - بولونیا (۱۷:۳۰)
اودینزه - فیورنتینا (۲۰:۳۰)
ناپولی - تورینو (۲۳:۱۵)

هفته بیست و چهارم بوندسلیگا

تیم‌های آلمانی این روز‌ها بهتر از قبل در تورنومنت‌ها و رقابت‌های مختلف نتیجه می‌گیرند و در چند وقت گذشته توانستند تیم‌های بزرگ اروپایی از جمله چلسی و تاتنهام را به سختی شکست دادند آن‌ها به همین دلیل این روز‌ها آماده‌تر از همیشه هستند و همین مسئله جذابیت رقابت‌های بوندسلیگا را هم بیشتر کرده است.

رقابت‌های هفته بیست و ششم بوندس لیگا شب گذشته آغاز شده و امروز هم با برگزاری ۵ دیدار دیگر پیگیری می‌شود در یکی از مهمترین دیدار‌های آن تیم فوتبال بایرن مونیخ این روز‌ها صدرنشین آلمان است در خانه هافن هایم به مصاف این تیم می‌رود. آن‌ها در صورتی که نتوانند برنده بازی امشب باشند ممکن است در صورت پیروزی احتمالی لایپزیش در بازی فردا جایگاه صدرنشینیشان  را از دست بدهند.

برنامه دیدار‌های امشب رقابت‌های بوندس‌لیگا به شرح زیر است: 

ماینتس - پادبورن (۱۸:۰۰)
آگزبورگ - مونشن گلادباخ (۱۸:۰۰)
دورتموند - فرایبورگ (۱۸:۰۰)
هافن هایم - بایرن مونیخ (۱۸:۰۰)
کلن - شالکه (۲۱:۰۰)

هفته بیست و هفتم رقابت‌های لوشامپیونه

رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه شب گذشته با برگزاری یک دیدار آغاز شد و امروز هم با برگزاری ۶ دیدار دیگر پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین بازی آن تیم فوتبال پاری سن ژرمن در خانه از دیژون پذیرایی می‌کند. پاریسی‌ها این روز‌ها همانند فصل‌های گذشته با اقتدار صدرنشین فرانسه هستند و کار چندان سختی هم در این رقابت‌ها پیش رو ندارند.

برنامه دیدار‌های امشب رقابت‌های لوشامپیونه به شرح زیر است:

پاری سن ژرمن - دیژون (۲۰:۰۰)
تولوز - رن (۲۲:۳۰)
آمیان - متز (۲۲:۳۰)
برس - آنژه (۲۲:۳۰)
موناکو - رنس (۲۲:۳۰)
مون پلیه - استراسبورگ (۲۲:۳۰)

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیگ جزیره لالیگا سری آ بوندس لیگا لوشامپیونه برنامه دیدار هفته بیست و ششم شرح زیر رقابت های لیگ پیگیری می شود رقابت ها تیم فوتبال روز ها لیگ جزیره شب گذشته تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم

کاپیتان لیورپول از شکست برابر اورتون بسیار ناراحت بود و به انتقاد از عملکرد همبازیانش پرداخت.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک شکست تلخ و ناامیدکننده را به دست آورد. قرمز پوشان آنفیلد در داربی مرسی‌ساید با دو گل برابر اورتون شکست خوردند تا از کورس قهرمانی عقب بمانند.

به نوشته اسکای اسپورت، ویرژیل فان‌دایک بعد از بازی گفت: از بسیاری جهات احساس ناکامی و ناامیدی داریم. باید به خودمان در آینه نگاه کنیم. این نمایش ناامیدکننده است. شاید بسیاری فکر کنند که همه تلاش خود را کرده‌اند اما این تیم باید به خود نگاه کند.

او ادامه داد: آیا به دنبال قهرمانی در لیگ جزیره‌اید؟ با این نمایش به هیچ وجه نمی‌توان قهرمان شد. اگر چنین شانس‌هایی به حریف بدهید و از فرصت‌های خود استفاده نکنید بدون شک شانس قهرمانی ندارید. بازی سختی بود و باید برای پیروزی در آن بسیار بهتر از این ظاهر می‌شدیم. باید برابر تیم‌هایی که برای سقوط‌نکردن می‌جنگند بسیار بهتر از این ظاهر شد. نیاز به تمرکز بیشتری داریم.

فان‌دایک در پایان گفت: در پایان باید بگویم که اصلا خوب بازی نکردیم. قبول این شکست سخت است. چنین بازی‌هایی همیشه مثل جنگ‌اند. به نظرم در بازی امشب خوب نبودیم و باید برای دیدار شنبه خودمان را آماده کنیم. اگر مثل دیدار امشب برابر اورتون بازی کنیم هیچ شانسی برای قهرمانی نداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس