Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@02:32:58 GMT

تلاش می‌کنم استقلال را به جایگاه شایسته نامش برسانم

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۸۴۴۲

ساعت24 - سرپرست باشگاه استقلال گفت: با اینکه ۶ سال در استقلال حضور نداشتم، اما هواداران همواره محبتشان ‌را از من دریغ نکردند و باید روزهای خاطره‌انگیزی برای آنان رقم بزنیم.

علی فتح‌الله‌زاده پس از انتصابش به عنوان سرپرست باشگاه استقلال، اظهار داشت: از هواداران استقلال تشکر می‌کنم که همواره لطفشان‌ شامل حال بنده شده است، با اینکه ۶ سال در استقلال حضور نداشتم اما همواره محبتشان ‌را از من دریغ نکردند و همیشه گفته‌ام و باز تاکید می‌کنم به عشق هواداران ‌دوست‌داشتنی استقلال زنده هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از اعتماد مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و امیدوارم با همکاری و همدلی بتوانیم در این راه موثر باشم.

سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: شرایط سخت است اما با توکل به خداوند و دوستان خوبم در هیات مدیره باشگاه استقلال تلاش می‌کنم تا استقلال را به آن جایگاهی که شایسته نامش است، برسانم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه بدهی و مشکلات مالی زیاد استقلال کار شما را سخت نمی‌کند؟ اعلام کرد: استقلال همیشه بدهی داشته است ولی من یک مجموعه فنی خوب و بازیکنان با غیرت دارم که باعث می‌شود استقلال حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی تصریح کرد: امیدوارم بتوانم دل هواداران عزیز استقلال را شاد کنم و بتوانم برای این عزیزان که سرمایه اصلی استقلال هستند روزهای خوب و خاطره‌انگیزی را رقم بزنیم.

سرپرست باشگاه استقلال افزود: استقلال احتیاج به نظم و برنامه دارد و به طور روی برنامه حرکت خواهیم کرد تا بتوانیم به اهدافی که مدنظرمان است برسیم.

فتح‌الله‌زاده تاکید کرد: استقلال مربیان و بازیکنان با غیرت و سخت‌کوشی دارد که برای موفقیت این تیم تلاش کرده و خواهند کرد.

عضو هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: استقلال در مقابل گل‌گهر سیرجان نمایش خوبی را به اجرا گذاشت و موقعیت‌های مطلوبی را برای گلزنی به دست آورد اما آنها را با بدشانسی از دست داد و روی یک اتفاق گل خورد. این شکست چیزی از ارزش‌های مربیان و بازیکنان استقلال کم نمی‌کند.

وی در پایان گفت: استقلال مسیر و روزهای حساسی را پیش رو دارد و برای مسابقات لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی به حمایت هواداران خود نیاز داریم.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال سرپرست باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد

آفتاب‌‌نیوز :

سفر نصرالله خواجه گیری سرپرست تیم استقلال جدا از کاروان این تیم از اراک به تهران باعث شد تا شایعات زیادی در مورد قهر وی به گوش برسد.

روز گذشته عنوان شد که وی در محل تمرین تیمش حضور نداشته است، اما با پیگیری خبرنگار ما مشخص شد خواجه گیری در تمرین روز گذشته استقلال حاضر بوده است.

حتی دیروز گفته شد سیلوا در محل تمرین حضور ندارد، اما این بازیکن با وجود مصدومیت در کمپ حجازی حضور داشت؛ هر چند وی دیدار با شمس آذر قزوین را از دست داده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • سعید دقیقی: وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود
  • جایگاه پرسپولیس در آبادان فعلا خالی است
  • مهدی پاشازاده: استقلال به لطف هواداران اول است؛ قانون باید برای همه یکسان باشد / فیلم
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • جزییات فوت شهروند کازرونی در جریان سیل اخیر اعلام شد
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • عکس | درخواست ویژه نکونام از هواداران استقلال
  • خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲