Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@06:57:22 GMT

کرونا راه فرار سارق دلار‌ها را بست

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۸۵۱۱

کرونا راه فرار سارق دلار‌ها را بست

آفتاب‌‌نیوز :

مردی ۴۵ ساله روز پنجم اسفند با حضور در کلانتری مشیریه اعلام کرد پسرش روز گذشته به محل کار رفته، اما دیگر از او اطلاعی ندارد و نگران سرنوشت پسر ۲۳ ساله‌اش است.

مشخصات پسر جوان به کلانتری‌های هم‌جوار و تیم‌های گشت کلانتری مخابره شد. در حالی که بررسی‌ها در این‌باره ادامه داشت، مدیر یک شرکت تولید چرم با حضور در کلانتری ادعا کرد پسر ۲۳ ساله‌ای که با موتور کار‌های شرکت را انجام می‌دهد، روز گذشته یک کیف پر از دلار به ارزش ۹ میلیارد ریال را همراه داشت تا به مقصدی برساند، اما از روز گذشته ناپدید شده است و دیگر خبری از او نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات کارمند شرکت تولید چرم با مشخصات جوان ناپدیدشده مطابقت داشت و فرضیه پلیسی روی سرقت دلار‌ها از سوی پسر جوان متمرکز و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز ششم اسفند پسر جوان همراه پدرش به کلانتری رفت و ادعا کرد روز گذشته کیف دلار‌ها را به همراه داشته و دو جوان با حمله به او و پس از زخمی‌کردن و تخریب موتورش اقدام به سرقت کیف دلار‌ها کرده‌اند.

مأموران که به رفتار‌های پسر جوان مشکوک بودند، وی را تحت بازجویی قرار دادند. این جوان در صحبت‌هایش اظهارات ضدونقیضی داشت تا اینکه دستور داده شد وی برای بررسی زخم‌های روی بدنش به پزشکی قانونی منتقل شود.

پسر جوان قبل از انتقال به پزشکی قانونی شروع به گریه کرد و در اعترافاتش گفت: پس از سرقت دلار‌ها به یکی از شهر‌های شمال غربی کشور رفتم و قصد داشتم از مرز خارج شوم، اما با توجه به شیوع بیماری کروناویروس در ایران مرز‌ها بسته شده بود و به‌ناچار به تهران بازگشتم.

متهم در اظهاراتش بیان کرد کیف دلار‌ها را زیر خودروی کامیونت پدرش جاساز کرده و سعی داشته با داستان‌سرایی ماجرای سرقت را پنهان کند که خیلی زود دستش رو شد.

مأموران بعد از شنیدن حرف‌های این متهم سراغ خودروی کامیونت رفتند و کیف دلار‌ها را کشف کردند و همه دلار‌ها به صاحبش بازگردانده شد.

سرهنگ سیدامین موسوی‌پور، رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه، با تأیید این خبر گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته است.

منبع: روزنامه شرق

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا سارق دلار کیف دلار ها دلار ها روز گذشته پسر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری «کوی پلیس» مشهد متهم به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو در محدوده خیابان «پروین اعتصامی و بلوار جمهوری اسلامی»، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس با بررسی سرقت‌ها و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چهار دستگاه کامپیوتر خودرو، سه عدد باطری و ۲ حلقه لاستیک «زاپاس» کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم ۴۰ ساله در بازجویی‌ها و مواجهه با مستندات و ادله کشف شده به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده خیابان پروین اعتصامی، امام رضا (ع)، جمهوری، فدائیان اسلام، شهید عرفانی، احزاب، قباد، مصلی و چمن مشهد اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم به دادسرا معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد
  • دستگیری سارق درختان جاده حیدره همدان
  • دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود
  • دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود | دستگیری هنگام دور دور کردن با پسر غریبه