Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:38:21 GMT

تکذیب فوت یک بیمار براثر ابتلا به کرونا در ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۸۵۱۳

تکذیب فوت یک بیمار براثر ابتلا به کرونا در ایرانشهر

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی ایرانشهر گفت: شایعه فوت یکی از شهروندان براثر ابتلا به کرونا کذب و غیرواقعی است و تاکنون مورد فوتی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر سیستان وبلوچستان نداشته ایم.

دکتر جنگی زهی افزود: تعداد مبتلایان به کرونا در سطح دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر کماکان دو نفر است که هر دو مورد بصورت ایزوله تحت نظر و وضعیت جسمی مطلوبی دارند و خوشبختانه تعدادی از موارد مشکوک به کرونا نیز بهبود یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی ایرانشهر اظهار داشت: شهروندان بارعایت توصیه های بهداشتی و عدم حضور در اماکن پرازدحام و نقاط پرتردد از ابتلا به این بیماری پیشگیری نمایند.

وی بیان داشت: فداکاری کادر پرستاری و پزشکی مراکز درمانی قابل تقدیر است و با همکاری همدیگر این بحران را پشت سر خواهیم گذاشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تكذيب دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : با توجه به گزارش‌های ارسالی و تبلیغات در فضای مجازی در خصوص مداخله در امور پزشکی به صورت تزریق ژل لب و بوتاکس توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای در مرکز زیبایی واقع در سمنان، کارشناسان نظارت بر امور درمان دانشگاه به همراه نماینده تعزیرات از این مرکز بازدید کردند.
سحر سعدالدین گفت: پس از بررسی و احراز صحت موضوع، این مرکز زیبایی غیر مجاز پلمب و پرونده به مراجع دیصلاح قانونی ارجاع داده شد.

شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شماره ۰۲۳۳۱۰۵۲۲۲۶ و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه گزارش کنند

دیگر خبرها

  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید