Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزدان پناه از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد، علما و روحانیون استان به منظور همکاری به جهت کمک به کنترل شیوع کرونا ویروس، تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» امروز (۱۰ اسفند) به خبرنگاران، گفت: این روزها همه به میدان آمده ایم تا کرونا را شکست دهیم که با همکاری ملّی و به فضل الهی این اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: در این راستا روز جمعه نیز شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با نهایت همکاری، نماز جمعه این هفته را به جهت کمک به کنترل شیوع  کرونا ویروس، برگزار نکرد.

 

وی ادامه داد: جا دارد برای این حس مسئولیت پذیری و این همکاری از حضرات آیت الله ملک حسینی، حجت الاسلام سید نصیر حسینی، حجت الاسلام صفدر پناهی و سایر ائمه جمعه، علما و روحانیون معظم که همکاری خوب و صمیمانه ای با دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه داشته اند، کمال قدردانی را داشته باشیم.

 

یزدان پناه اضافه کرد: امید داریم که با همکاری و دعای خیر این عزیزان و همکاری  مردم عزیز ایران، بتوانیم در این جهاد پیروز شویم، هرچند پیام رهبر معظم انقلاب نیز قلوب ما را قوت و اطمینان مان را دوچندان کرد

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: خط مقدم این جهاد، پرسنلِ خدوم و مجاهدِ دانشگاه علوم پزشکی هستند که مقابل همت همه آنان سر خضوع فرو می آورم.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کرونا علوم پزشکی نماز جمعه دانشگاه علوم پزشکی یزدان پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: دکتر میثم معزی در این خصوص افزود: در کمتر از پنج روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند شدیم که به جرأت یک جهش بی سابقه بوده و از همه عزیزان تشکر می کنیم چرا که قطعا این حرکت و همبستگی در ادامه منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

وی ادامه داد: طی این هفته ده عمل پیوند اعضا داشتیم که ۴ مورد آن به پیوند کبد و ۶ مورد آن به پیوند کلیه اختصاص یافت.

دکتر معزی در خاتمه اظهار داشت: تشکر ویژه و صمیمانه دارم از رضایت خانواده های بیماران اهدا کننده و کلیه اعضای گروه پیوند، اعم از گروه های جراحی پیوند ، جراحی عروق، ارولوژی ، بیهوشی و کلیه پرستاران و کادر پشتیبانی، که با اقدامات لازم و فوری زمینه ساز این حرکت شایسته شدند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899579

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان