Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:47:29 GMT

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۸۵۵۴

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت

اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا در ورزشگاه نقش جهان انجام شد

دبیر هیات فوتبال اصفهان از اتخاذ تمهیداتی برای جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا برای مسابقه فردا تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه نقش جهان خبر داد.

حمیدرضادادخواه اظهارداشت: این تمهیدات شامل هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت و هیات پزشکی ورزشی استان برای اقداماتی پیشگیرانه برای بازیکنان و هواداران برای کاهش هر چه بیشتر شیوع این ویروس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رعایت مسایل بهداشتی و نظافت شخصی و مواردی همچون دست ندادن که همواره به آن تاکید می‌شود در راستای کاهش شیوع بسیار موثر است.

دیدار سپاهان و پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: با اعلام سازمان لیگ فوتبال ، دیدار امروز تیم‌های سپاهان و پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

حمید باقری افزود: بنا بر اعلام سازمان لیگ فوتبال،در راستای ارتقای شرایط بهداشت فردی و عمومی و توجه ویژه به حفظ سلامتی ورزشکاران، داوران، عوامل برگزاری و تماشاگران دیدار امروز ما با پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

وی افزود: براساس تصمیم مراجع ذیصلاح، تمامی مسابقات فوتبال باشگاهی سراسر کشور در رده های مختلف لیگ برتر،  دسته اول، دوم و سوم فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال بانوان وچان کردستان از سد ذوب‌آهن اصفهان عبور کرد

تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان روز یکشنبه در یک بازی خانگی نتیجه را به وچان کردستان واگذار کرد.

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و در یکی از این دیدارها  تیم ذوب آهن اصفهان میزبان وچان کردستان بود که با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

این دیدار که از ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد  ذوب آهن اصفهان بازی را با حملاتی بر روی دروازه حریف شروع کرد ولی در گلزنی ناموفق نشان داد.

جمعی از هواداران سپاهان خواستار تعویق مسابقه با پرسپولیس شدند

جمعی از هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اجتماع در محل هتل استقرار این تیم(هتل کوثر)خواستار تعویق مسابقه با پرسپولیس تهران شدند.

این جمع دلیل خود از اجتماع را اعلام برگزاری مسابقه تیمشان با پرسپولیس بدون حضور تماشاچیان، از سوی سازمان لیگ فوتبال مطرح کردند.

همچنین تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که تماشاچیان اجازه سوار شدن بازیکنان به اتوبوس جهت عزیمت به ورزشگاه نقش جهان اصفهان را نمی‌دهند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: بازیکنان سپاهان در زمین حاضر نشدند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با اینکه تیم ما برای دیدار با سپاهان آماده بود اما بازیکنان این تیم برغم حضور در رختکن ورزشگاه نقش جهان، در زمین مسابقه حاضر نشدند.

محمدحسن انصاری‌فرد اظهار داشت: ما تابع قانون هستیم و برای برگزاری این مسابقه مشکلی نداشتیم.

وی اظهار داشت: سازمان لیگ به‌خاطر بیماری کرونا تصمیم گرفت که بازی‌های لیگ برتر را بدون تماشاگر برگزار کند و ما هم اطاعت کردیم و در زمین مسابقه حاضر شدیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان: تیم ما آماده بازی بود

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم ما آماده بازی بود ولی پرسپولیس‌ها از بازی مقابل ما امتناع ورزیدند و رفتند.

مسعود تابش افزود: تیم ما اگر برای دیدار با پرسپولیس آماده نبود به اردوی آمادگی نمی‌فت  و ما بر اساس این بازی تمرین نمی کرد.

وی اظهارداشت: تیم ما به طور کامل آماده بازی بود و حتی ناظر بازی گفت، بازی کنید ولی تیم پرسپولیس زمین را ترک کرد و بازیکنانش رفتند.

جدال بانوان والیبالیست اصفهانی با پیروزی ذوب‌آهن همراه بود

تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان، باریج اسانس کاشان را با نتیجه سه بر صفر مغلوب خود کرد.

هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور بین تیم‌های ذوب‌آهن و باریج اسانس کاشان جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عصر روز دوشنبه در ورزشگاه  ملت اصفهان برگزار شد و در پایان، تیم میزبان پیروز میدان شد.

در این دیدار تیم ذوب‌آهن با ارائه یک بازی هوشمندانه و محکم، نماینده شهرستان کاشان هم استانی خود را با نتیجه سه بر صفر شکست داد و دوازدهمین پیروزی خود را کسب کرد.

هافبک صربستانی به ذوب آهن پیوست

سخنگوی باشگاه ذوب آهن از پیوستن یک هافبک صربستانی به تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

احمد جمشیدی گفت: ایوان مارکوویچ هافبک صربستانی تیم فوتبال به ذوب آهن اصفهان پیوست.

وی افزود: قرارداد این هافبک ۲۵ ساله صربستانی تا پایان فصل با سبزپوشان ذوب آهنی خواهد بود.

بازی برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال در اصفهان لغو شد

بازی برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های گیتی پسند و سن ایچ ساوه با انصراف تیم میهمان لغو شد.

باشگاه سن ایچ ساوه از دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی پسند انصراف داد و سازمان لیگ فوتسال اعلام کرد، دیدار این دو تیم بصورت رسمی لغو شد.

باشگاه گیتی پسند اصفهان اعلام کرد: پیش از این قرار بود گیتی پسند در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال روز شنبه ۱۰ اسفند ماه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه پیروزی اصفهان میزبان سن ایچ ساوه باشد که لغو شد.

لیگ برتر فوتبال: دیدار سپاهان و ذوب‌آهن یک یک مساوی شد

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان روز پنجشنبه با تساوی یک بر یک پایان یافت.

دیدار ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۶:۱۵ امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد و در پایان ۹۰ دقیقه این دیدار با تساوی یک بر یک پایان یافت.

در این دیدار که به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار شد همان دقایق ابتدای تیم سپاهان حملاتی را روی دروازه سبزپوشان انجام داد و توانست در دقیقه ۴ این دیدار توسط مهدی ترکمان به گل برسد.

مردم در شرایط فعلی از ورزش در محیط‌های بسته اجتناب کنند

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: توصیه می‌کنیم در شرایط کنونی مردم از حضور در اماکن ورزشی سرپوشیده و بسته اجتناب کنند و در صورت لزوم فعالیت‌های ورزشی را بیشتر در محیط‌های باز انجام دهند.

محمد سلطان‌حسینی افزود: اماکن سربسته ورزشی امکان انتشار ویروس کرونا را افزایش می‌دهد و خطر ابتلا به بیماری زیاد است.

وی تاکید کرد: محیط های ورزشی باید بر اساس دستورالعمل‌های حوزه بهداشت و سلامت استان اصفهان بطور مداوم ضدعفونی شود.

سرمربی ذوب‌آهن: موقعیت‌های خوبی مقابل سپاهان از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در دیدار با تیم سپاهان تیم ما موقعیت‌های خوبی داشت که از دست دادیم.

میودراگ رادولوویچ  بعد از تساوی تیمش در شهرآورد اصفهان در نشست خبری اظهار داشت: دیدار سختی را با تیم سپاهان پشت سرگذاشتیم و به دلیل اینکه در ابتدای بازی گل خوردیم بازی برای ما کمی مشکل شد ولی در کل تیم ما بهتر بازی کرد و موقعیت‌های بیشتری داشت.

وی گفت: در این دیدار سعی ما بر این بوده با بازی ترکیبی گل بزنیم و در این راستا فرصت‌های خوبی با تصاحب توپ به دست آوردیم که از بین رفت.

قلعه‌نویی: برای لغو مسابقات از آسیا الگو برداری نمی‌شود

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: جان انسان‌ها اهمیت ندارد و برای لغو مسابقات لیگ برتر از کنفدراسیون فوتبال آسیا الگوبرداری نمی‌شود.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از دیدار با تیم ذوب آهن افزود: تیم ما هنوز از نظر روحی و روانی از روز یکشنبه تا به امروز تحت فشار بازی پرسپولیس است که انجام نشد ولی از بازیکنانم قدردانی می‌کنم که در این دیدار با تمام این مشکلات بازی خوبی کردند.

وی با بیان اینکه ذوب آهن تیم بزرگی است گفت: این تیم در دیدار  امروز بدون اینکه موقعیتی داشته باشد به تیم ما گل زد و فوتبال ما را تنبیه کرد چون اگر از فرصت‌های به دست آمده خود درست بهره می‌بردیم می‌توانستیم موفق باشیم.

برچسب‌ها فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان اصفهان فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان اصفهان نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بدون تماشاگر برگزار ورزشگاه نقش جهان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان پرسپولیس بدون سپاهان اصفهان ویروس کرونا تیم فوتبال سازمان لیگ گیتی پسند برگزار شد لغو شد تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است

بازیکن سابق سپاهان در گفتگو با طرفداری در خصوص بازی حساس سپاهان و پرسپولیس صحبت کرد.

طرفداری | مهدی جعفرپور معتقد است فدراسیون و اکثر ارکان های فوتبال علیه سپاهان هجمه ایجاد می کنند.

مهدی جعفرپور، بازیکن سابق سپاهان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار طرفداری درباره بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت:

بازی از نظر پرسپولیسی‌ها حساس است و برای سپاهان که حرفه‌ای است یک بازی 3 امتیازی مانند سایر بازی‌هاست؛ هجمه‌ای که پرسپولیسی‌ها وارد می‌کنند به دلیل ترس از سپاهان و شخصیت این باشگاه بزرگ است.

وی ادامه داد:

سپاهان یکی از غول‌های آسیاست و در دل سایر تیم‌ها از سپاهان ترس وجود دارد، هجمه‌های زیادی که به راه افتاده به دلیل همین ترس است و همه تیم‌ها باانگیزه و ترس مقابل سپاهان بازی می‌کنند.

جعفرپور تصریح کرد:

سپاهان به گونه‌ای شده که قطب فوتبال را تغییر داده و اکنون تیم‌ها از سپاهان می‌ترسند، سپاهان شخصیتی گرفته و به تیم پرقدرتی تبدیل شده که حرفه‌ای است که بالاتر از قهرمانی است؛ این اتفاق زیبایی است که باید هواداران سپاهان به آن افتخار کنند.

پیشکسوت فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد:

فدراسیون، کمیته انضباطی و همه ارکان فوتبال هجمه‌های زیاد و عجیبی علیه سپاهان ایجاد کردند که قابل باور نبود، این تیم نیز برای ایران است که در آسیا آبروداری می‌کند، شخصیت بالایی دارد و به خاطر ایجاد ترس هجمه وارد می‌کنند.

وی در مورد صحبت‌های اوسمار در برنامه فوتبال برتر گفت:

وقتی به عنوان سرمربی یک تیم انتخاب می‌شوی باید در مورد همه صحبت‌ها جزییات را در نظر گرفت، باید حرفه‌ای بود و در این مقطع زمانی از فصل لیگ برتر فوتبال چنین صحبت‌هایی را انجام ندهد، عمل غیرحرفه‌ای را در آنتن زنده تلوزیون انجام داد و شاید اتاق فکر پشت این موضوع بود ولی نباید چنین صحبت‌هایی مطرح می‌کرد و حرفه‌ای نبود و فکر می‌کنم این صحبت‌ها برای پرسپولیس نیز بد خواهد شد‌

جعفرپور در مورد داوری‌ها نیز بیان داشت:

اتفاقات و اشتباهات داوری علیه سپاهان فقط برای امسال نیست، چند سال است داوری به سود یک تیم خاص است، چرا لیگ برتر برگزار می‌شود، بهتر است یک کاپ برای پرسپولیس در نظر بگیرند و لیگ را برای بقیه تیم‌ها برگزار کنند، حتی هواداران واقعی و پیش‌کسوتان پرسپولیس از قهرمانی با چنین رفتارهایی از سوی کمیته انضباطی و داوران را نمی‌پسندند.

پیش‌کسوت فوتبال سپاهان یادآور شد:

چطور VAR تاکنون در ایران استفاده نمی‌شود، ما که ندار نیستیم اما برای سود بردن یک تیم خاص از داوری‌ها این اتفاق نیفتاده است و حتی رئیس کمیته داوران اعلام می‌کند که چه اتفاقاتی برای این تیم خاص افتاده است.

وی همچنین عنوان کرد:

کمیته انضباطی روی همه ارکان سپاهان چند دوربین گذاشته و کوچک‌ترین رفتارها را بررسی می‌کنند اما نگاه‌هایشان نسبت به بازیکنان تیم‌های پایتخت متفاوت است، تفاوت رأی امید نورافکن و دانیال اسماعیلی‌فر نشان می‌دهد، پشت پرده چیزهایی وجود دارد.

جعفرپور در پایان گفت:

مورایس مربی بادانش و باکیفت است و در مقطعی از فصل دچار جو رسانه‌ها، فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی شد و فشار زیادی روی این مربی وارد شد که سبب انجام برخی اشتباهات شد، هواداران سپاهان توقع بیشتری از مورایس داشتند زیرا زیرا کاربلد و بادانش است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند