Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نگین تاجی از جلوگیری از تعطیلی ۴۰ واحد تولیدی با ورود دستگاه قضایی خبرداد و گفت: جلسات متعددی در این زمینه برگزار و از تعطیلی این واحدهای تولیدی جلوگیری شد. تاریخ انتشار: 07:56 - 10 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۱۲۸

نگین تاجی رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، اظهار کرد: با ورود دستگاه قضایی تا بهمن ماه سال جاری از تعطیلی ۴۰ واحد تولیدی جلوگیری به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این زمینه با بیش از ۴۰ واحد تولیدی که پرونده‌ آن‌ها در اجرای احکام مدنی، اجرای ثبت و بانک‌ها بود و به گونه‌ای پیش می‌رفت که باعث تعطیلی کارگاه و کارخانه تولیدی می‌شد، جلسات متعدد برگزار و با ارائه راهکار‌های لازم از تعطیلی این واحدها جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: کارخانه راکد آرتا کابل بازگشایی و وارد چرخه تولید شد

وی همچنین از مختومه شدن قریب به ۶۰ درصد پرونده‎‌های معوق استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: ۵۲۳۹ مورد از پرونده‌های مشمول دستورالعمل رئیس قوه قضائیه در خصوص پرونده‌های معوق که تاریخ تشکیل آن‌ها قبل ۹۸/۰۷/۰۱ بود، تعیین تکلیف شد.

نگین تاجی خاطرنشان کرد: در راستای تلاش مضاعف و تمرکز بر مختومه نمودن پرونده‌های معوق مشمول دستورالعمل، در حال حاضر تنها ۳۲ پرونده مربوط به سال‌های ۹۵ و قبل از آن موجود است.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری کهگیلویه و بویراحمد رونق تولید اقتصاد مقاومتی ۴۰ واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ استاندار همدان در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان افزود: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند.

علیرضا قاسمی فرزاد تأکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۹۰ درصد مصوبات این ستاد نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

او تصریح کرد: در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

استاندار همدان گفت: ۲ پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

قاسمی فرزاد افزود: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب شد سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی شود.

 

 

دیگر خبرها

  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین