Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی پور فرماندار قائم شهر در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اینکه بازرسان و ناظران و ماموران تعزیرات حکومتی در طول شبانه روز، کلیه مراکز توزیع تجهیزات پیشگیری و مهار ویروس کرونا را رصد می‌کنند از تشدید این بازرسی‌ها با همکاری مردم خبر داد و افزود: تاکنون ۱۰ پرونده به جرم گرانفروشی تجهیزات پیشگیری ویروس کرونا، چون ماسک و مواد ضد عفونی کننده در قائم شهر تشکیل و متخلفان سودجو برای مجازات تحویل مرجع قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به آمادگی و بسیج عمومی سایر مراکز و پایگاه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان قائم شهر در پذیرش و تشخیص و درمان بیماران مشکوک به ویروس کرونا در این شهرستان بر ضرورت آگاهی و شناخت مردم و رعایت بهداشت فردی و عمومی و اطلاع رسانی صحیح رسانه‌ها بدور از شایعات در شبکه‌های مجازی تاکید کرد.

فرماندار قائم شهر آموزش و اطلاع رسانی فراگیر همراه باهمکاری متقابل وبدون استرس مردم به توصیه‌های مراکز و عوامل بهداشتی و درمانی رالازمه پیشگیری و مقابله اصولی با بیماری ویروس کرونا دانست.

گران رئیس شبکه بهداشت و درمان قائم شهر نیز، گفت: برای پیشگیری از بیماری ویروس کرونا در این شهرستان دو بیمارستان، ۶۸ پایگاه پزشک خانواده، ۷۸ خانه بهداشت و ۳۱ مرکز درمانی شهری و روستائی آماده خدمتگزاری در امر پذیرش و تشخیص و درمان بیماران این شهرستان هستند.
او افزود: چنانچه شهروندان قائم شهر به موارد احتکار و گرانفروشی ماسک و مواد ضد عفونی کننده و سایر تجهیزات مرتبط با بیماری کرونا روبرو شدند مراتب رابرای پیگیری و برخورد با متخلفان و سودجویان به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی ویروس کرونا گرانفروشی ویروس کرونا قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکان عوارض و اشتباهات دارویی را اطلاع دهند

دکتر مرجان کریمی با اشاره به اهمیت موضوع ایمنی دارویی بیماران بیان کرد: گزارش‌دهی کامل، سریع و به موقع عوارض و اشتباهات دارویی می‌تواند در کاهش وقوع عوارض و اشتباهات دارویی موثر واقع شود.

وی همچنین سامانه گزارش عوارض دارویی را به عنوان تنها سامانه برخط گزارش‌دهی عوارض و اشتباهات دارویی معرفی کرد که زیر نظر دفتر نظارت و پایش مصرف فراورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو فعالیت می‌کند.

رئیس گروه ثبت و بررسی ایمنی و عوارض ناخواسته فرآورده‌های سلامت در ادامه از جامعه پزشکی خواست در صورت مشاهده هرگونه عوارض و اشتباه دارویی و فراورده‌های سلامت، گزارش‌ها را با ثبت اطلاعات کامل فرم گزارش، در کارتابل گزارشگر سامانه مذکور به نشانی adr.ttac.ir ثبت و ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • پزشکان عوارض و اشتباهات دارویی را اطلاع دهند
  • توصیه های فنی پیشگیری از خسارت در باغات سیاه ریشه
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • توصیه‌های فنی پیشگیری از خسارت در باغات سیاه ریشه
  • علت ۷۰ درصد مرگ‌ها بیماری‌های قلبی و عروقی است
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • قدرت‌نمایی تجهیزات ارتش؛ از پهپادهای مهاجر، کمان، آرش و ابابیل و موشک های ستار و قائم تا خودروی TM و شیلتر مخابراتی