Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارگردان فیلم ماجرای نیمروز گفت: من آدمی هستم که ایران را بسیار دوست دارم و همین عاملی است تا ساخت فیلم‌هایی با مضامین ملی را ادامه دهم، دوست دارم اگر فیلم می‌سازم در کشورم تاثیرگذار باشد. همیشه به دنبال ساخت آثاری هستم که همدلی و همراهی بیشتری بین مردم ایجاد کند. تاریخ انتشار: 08:30 - 10 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۸۹۵۲

محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم سینمایی «درخت گردو» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره عدم همکاری با سید محمد رضوی تهیه کننده آثار پیشین خود گفت: قرار نیست همواره همه با هم کار کنند، کارگردانان سینما با تهیه کنندگان مختلفی کار می‌کنند، این اتفاق تصمیم برای تجربه‌ای تازه در سینما برای من بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره دیده نشدن فیلم «ماجرای نیمروز ۲» در جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: هدف ما از حضور در جشنواره فیلم فجر رساندن اثر به محلی است که بتوان در مورد آن به بحث و گفتگو و تحلیل پرداخت.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

کارگردان فیلم «لاتاری» در همین رابطه اذعان کرد: از نظر من جشنواره فیلم فجر فرصتی برای دیده شدن آثار یکسال سینمای ایران است. در این رویداد سینمایی فیلم می‌تواند خودش را با توجه به نقد و نظرات مورد سنجش قرار دهد.

این کارگردان سینما در همین رابطه ادامه داد: به شخصه برای من معرفی درست اثر در راستای جشنواره فیلم فجر به عنوان مهمترین رویداد سینمایی کشور مهم است، دست کم بعد از ماجرای نیمروز یک هیچگاه به قصد رقابت وارد جشنواره فیلم فجر نشدم.

مهدویان افزود: به عنوان مثال لاتاری در جشنواره فیلم فجر هیچ جایزه مهمی نگرفت، اما فرصت حضور در جشنواره باعث شد تا این فیلم اکران موفقی داشته باشد، اگر جشنواره فیلم فجر نبود بدون شک لاتاری به موفقیتی که امروز رسیده نمی‌رسید.

کارگردان فیلم «درخت گردو» درباره ساخت آثاری با مضامین ملی اذعان کرد: من آدمی هستم که ایران را بسیار دوست دارم و همین عاملی است تا ساخت فیلم‌هایی با مضامین ملی را ادامه دهم، دوست دارم اگر فیلم می‌سازم در کشورم تاثیرگذار باشد. همیشه به دنبال ساخت آثاری هستم که همدلی و همراهی بیشتری بین مردم ایجاد کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران جشنواره فیلم فجر کارگردان فیلم دوست دارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «انعکاس شیطان» و پشت سر گذاشتن مراحل فنی، این فیلم ترسناک آماده رقابت در جشنواره‌های بین المللی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مردی میانسال که سرایدار مدرسه است در یک شب بارانی مورد حمله ارواح شیطانی قرار می‌گیرد.»

از جمله عوامل این فیلم می‌توان به تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: سحر میرزاییان‌فر و کامران محمدی، مدیر فیلمبرداری: داوود امیری، بازیگران: حسام حسینی، مریم رختیانی و حمیدرضا نبی، مدیر صدابرداری: بهنام حقانی، تدوین و جلوه های ویژه: علی عباسی، موسیقی: مهدی حسینی، طراح صحنه: مونا عزیز، دستیار صحنه: کوثر صداقت، دستیار صدا: کوشا برجیان، دستیار فیلمبردار: رضا کاظمی، امیر اردلان دین صفت و کوروش معماری، طراح گریم: آرزو محمد حسین، پوستر: فرشته علیجانی، مدیر تولید: پوریا حامد شکاری، پخش بین‌الملل: کمپانی سون اسکای.

«پیام خصوصی» به کانادا رفت

فیلم «پیام خصوصی» اثر آمین صحرایی به پنجاه‌ و یکیمین جشنواره کونکوردیا کانادا راه پیدا کرد.

جشنواره بین‌المللی کونکوردیا به‌عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین جشنواره فیلم دانشجویی در آمریکای شمالی، یک جشنواره غیرانتفاعی و دانشجویی است که با همکاری مدرسه سینمای مل هوپنهایم (MHSoC) و دانشگاه Concordia هر ساله در ماه می در مونترال کانادا برگزار می‌شود و امسال فیلم «پیام خصوصی» نماینده ایران در این فستیوال است.

هدف این جشنواره نمایش آثار تولیدشده توسط طیف متنوعی از فیلم‌سازان سراسر جهان، به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز دانشگاهی برای مطالعه فیلم در کانادا و با مجموعه‌ای از آثار که در جشنواره‌های سراسر جهان نیز مورد تحسین قرار می‌گیرند، است.

جشنواره فیلم کنکوردیا (CFF)، پنج رویداد نمایشی را ارایه می‌کند؛ «اسپات لایت» شامل پنج بخش در طول جشنواره است که برای همه دانشجویان سینما و ارتباطات و رسانه برگزار می‌شود.

فیلم‌های کوتاه «مرگ تدریجی» و «سنگبال» ۲ اثر دیگر آمین صحرایی، همزمان در سی‌ و نهمین جشنواره فجر پذیرفته شدند و همچنین به طور همزمان در جوایز ایسفا حضور داشتند و جوایز بین‌المللی و ملی متعددی را برای کارگردان به ارمغان آوردند.

کد خبر 6087296

دیگر خبرها

  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی