Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@20:47:20 GMT

برپایی بیمارستان صحرایی در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۹۰۰۳

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: به منظور آمادگی در مقابله با ویروس کرونا از روز شنبه بیمارستان صحرایی در قزوین برپا می شود. ناطقان: قدرت الله مهدی خانی پس از تشکیل جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در استانداری قزوین  اظهار داشت: جلسه فوق العاده کارگروه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا جمعه شب به ریاست استاندار قزوین تشکیل جلسه داد و مصوبات مهمی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: اولین مصوبه برپایی بیمارستان صحرایی در قزوین است تا بتوانیم در صورت نیاز بسرعت خدمات پزشکی و درمانی مورد نیاز بیماران را در این مرکز ارائه کنیم.

مهدی خانی تصریح کرد: این بیمارستان از امروز شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا می‌شود و تجهیزات آن نیز تهیه شده است.

نظارت بر تولیدات ماسک و مواد ضد عفونی کننده

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآور شد: در روزهای گذشته در بازدیدهایی که استاندار و مدیران صنعتی از چند واحد تولید مواد شوینده و ضدعفونی کننده داشتند مقرر شد برخی با تغییر خط تولید و برخی با افزایش تولید نیازهای این روزهای مردم را تأمین کنند.

وی بیان کرد: از دیگر مصوبات این جلسه تاکید بر تداوم تعطیلی کامل مجالس جشن و عروسی در تالارها بود تا در این فرصت نسبت به ضد عفونی و گندزدایی این مراکز اقدام کنند.

مهدیخانی یادآور شد: تمامی میهمان سراها از پذیرش میهمان منع شده‌اند و مراکز عمومی، اتوبوس‌ها، ترمینال‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، سرویس‌های بهداشتی عمومی با محلول‌های ضد عفونی کننده گند زدایی خواهند شد.

توزیع ماسک و محلول ضدعفونی کننده در داروخانه‌ها

وی گفت: در روزهای گذشته داروخانه‌ها از عرضه ماسک منع شدند که تصمیم گرفته شد از روز شنبه مجاز به فروش ماسک و محلول ضد عفونی کننده باشند و با نظارت بر نحوه توزیع اقلام بهداشتی امیدواریم بسرعت با تنظیم بازار ماسک و مواد ضد عفونی کننده و الکل طبی کمبودهای این کالاها برطرف شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: استفاده از ظرفیت خیرین در تأمین اقلام مورد نیاز مردم از دیگر تصمیماتی بود که در این جلسه گرفته شد تا بتوانیم بسرعت نیازهای بهداشتی و درمانی شهروندان را تأمین کنیم.



منبع: مهر برچسب ها: برپایی ، بیمارستان ، صحرایی ، ناطقان ، قزوین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: برپایی بیمارستان صحرایی ناطقان قزوین ضد عفونی کننده استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های استان موجود است و از نظر شیرخشک‌های روزانه و رژیمی از قاچاق شیرخشک جلوگیری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مجید اصغری در نشست خبری هفته سلامت، با اشاره به نظارت دقیق بر جمع‌آوری پسماندهای عفونی،‌ اظهار داشت: بر شرکت‌هایی که اقدام به جمع‌آوری پسماندهای عفونی می‌کنند، نظارت می‌کنیم و کلاس آموزشی نیز برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: از سوی دیگر افرادی که در این زمینه کار می کنند نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا بیمار نباشند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: همچنین، روش‌های شرکت‌های مسؤل در جمع‌آوری پسماندهای عفونی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد تا باعث انتقال عفونت نشود.

انبارهایی که احتکار شیرخشک کردند به دادگاه معرفی شدند

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این نشست گفت: از 20 مهرماه سال گذشته به دلیل تغییر سیاست‌های ارزی کشور در زمینه شیرخشک، طی یک ماه تمام انبارها و داروخانه‌های استان مورد رصد قرار گرفت که با افزایش بازرسی‌ها، انبارهایی که اقدام به احتکار شیرخشک کرده بودند شناسایی و به دادگاه معرفی شدند.

 هدی ابوالحسنی با تاکید بر این‌که انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های استان موجود است، افزود: از نظر شیرخشک‌های روزانه و رژیمی، از قاچاق شیرخشک جلوگیری شد و یکسان سازی عادلانه صورت گرفت.

تلاش برای رضایت کادر سلامت

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی نیز عنوان کرد: اولویت اول حوزه توسعه دانشگاه، ارتقای رضایتمدی کادر سلامت است.

مهدی پوررضا افزود: تلاش داریم امکانات دانشگاه را در راستای رضایتمندی پرسنل ارتقا دهیم که این امر موجبات رضایت بیماران را نیز به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • کشف یک باکتری عفونی خطرناک در ایستگاه ‌فضایی بین‌المللی
  • انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • برخی رشته‌های تخصصی پزشکی در حال حذف شدن است