Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@16:15:09 GMT

دستگیری 2 کارمند شهرداری کنگان

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۹۱۱۰

دستگیری 2 کارمند شهرداری کنگان

حوادث رکنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان از دستگیری 2 کارمند شهرداری و به جرم ارتشا جعل اسناد دولتی خبر داد.

به گزارش رکنا، موسوی پور  گفت: اتهامات این افراد، ارتشاء، جعل اسناد دولتی و تحصیل مال از طریق نامشروع است.

سید احمد موسوی پور، عنوان کرد: در پی رصد‌های اطلاعاتی و گزارش اداره اطلاعات شهرستان و دستور قضایی صادره از پازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب کنگان، دو نفر از کارمندان شهرداری کنگان و یک متهم که نقش کار چاق کنی داشت دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان با اشاره به اتهامات متهمان بیان کرد: اتهامات این افراد، ارتشاء، جعل اسناد دولتی و تحصیل مال از طریق نامشروع است.

وی اظهار کرد: متهمان به ازای دریافت مبالغی از اشخاص و یا سهیم شدن در املاک، اقدام به جعل مهر و نامه‌های اداری و مکاتبات غیر واقعی می‌کردند.

موسوی پور تصریح کرد: تاکنون ۱۳ مورد اسناد جعلی کشف شده و ارزش ریالی املاک موضوع جرم بیش از صد میلیارد ریال است و تحقیقات جهت مشخص شدن نقش هر یک از متهمان و میزان وجوه یا امتیازات مالی اخذ شده و شناسایی سایر متهمان احتمالی ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا جرم اخبار حوادث جرم دادستان عمومی و انقلاب شهرداری کارمند حوادث بوشهر اسناد دولتی اخبار بوشهر فیلم عکس کرونا دختر بیمارستان درگذشت ویروس پرستار تلگرام کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده شهرستان ری، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودرو‌هایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب و وارد خودرو شده و محتویات آن را به سرقت می‌بردند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: کارآگاهان پلیس با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در دوم اردیبهشت ماه امسال هویت متهمان شناسایی شد.

رئیس پلیس شهرستان ری گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته متهمان را در حال سرقت مشاهده و طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به اداره پلیس و انجام تحقیقات تخصصی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده شهرستان ری و جنوب تهران اعتراف کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد: خودرو خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء امنیت در جامعه همکاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه