Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@23:40:42 GMT

کرونا، بازگشت اسکوچیچ را به تعویق می‌اندازد!

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۹۱۲۶

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در چند هفته اخیر به کشور‌های مختلف اروپایی سفر کرد تا عملکرد لژیونر‌های فوتبال ایران را زیر نظر بگیرد. سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار با خانواده به کرواسی سفر کرده و قرار است طی هفته جاری به ایران برگردد تا برنامه‌ریزی نهایی را برای برگزاری اردو‌های تیم ملی فوتبال پیش از دیدار با هنگ‌کنگ در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با مسئولان فدراسیون فوتبال رایزنی کند، اما به نظر می‌رسد به دلیل شیوع ویروس کرونا و خطرات احتمالی این ویروس کشنده سرمربی تیم ملی سفر خود را به ایران به تعویق بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوعی است که برخی از نزدیکان به اسکوچیچ آن را تأیید کرده‌اند ولی هنوز او به‌طور رسمی به فدراسیون چنین موضوعی را اعلام نکرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال ویروس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویه‌را، سرمربی برزیلی پرسپولیس که هفته گذشته به دلیل اخراج در سیرجان، امکان همراهی سرخپوشان را از کنار زمین نداشت و ابتدا به جایگاه ویژه و سپس منطقه شیشه‌ای منتقل شد، حالا آماده هدایت تیمش از لب خط می‌شود.

نکته جالب در مورد اوسمار این است که او هنوز به آمار 10 بازی روی نیمکت پرسپولیس نرسیده اما مقبولیتی ویژه را نزد هواداران و البته بازیکنان این تیم دارد و حتی پیشنهاد تمدید قرارداد را نیز دریافت کرده است.

اوسمار امید زیادی دارد تا این هفته با پیروزی مقابل صنعت نفت تیمش را 52 امتیاز کند و به این ترتیب منتظر دیدار استقلال بنشیند تا شاید با توقف شاگردان نکونام، تیم او پیش از بازی حساس مقابل سپاهان به صدر جدول برسد که در این صورت شانس خوبی برای قهرمانی هم خواهد داشت، چرا که استقلال در بازی همزمان در دیداری به میزبانی تراکتور به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • حمایتی که برای اسرائیلی‌ها هم قفل بود/ وقتی اردن برای دفاع از صهیونیست‌ها مردم خود را به خطر می‌اندازد!
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • استقبال سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه از دیدار با ایران