Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@11:45:41 GMT

توزیع محلول ضدعفونی‌کننده در ۸۰ داروخانه شهر ارومیه

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۹۱۳۱

توزیع محلول ضدعفونی‌کننده در ۸۰ داروخانه شهر ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی معاون غذا و داروی آذربایجان غربی گفت: توزیع محلول ضد عفونی کننده در بیش از ۵۰ درصد داروخانه‌های ارومیه آغاز شد.

دکتر غفارزاده امروز ۱۰ اسفندماه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: با تدابیر اندیشیده ‌شده به منظور تامین محلول‌های ضدعفونی‌کننده مورد نیاز مردم، با هدایت و صدور مجوز تولید، چند شرکت در مدار تولید این محصولات امروز ۱۰ اسفند ماه با نظارت معاونت غذا و داروی استان، حجم توزیعی در داروخانه به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر غفارزاده گفت: در شهر ارومیه ۱۵۰ داروخانه (روزانه و شبانه‌روزی) وجود دارد که در فاز اول، محلول‌های ضد عفونی کننده در ۸۰ داروخانه شهر ارومیه توزیع می‌شود.

وی گفت:شهروندان عزیز جهت اطلاع از لیست داروخانه های فاز اول توزیع محلول ضدعفونی‌کننده در شهر ارومیه میتوانند از ساعت ۸ صبح تا ۲۰با شماره تلفن ۱۹۰ مرکز اطلاع رسانی دارو و سموم  تماس گرفته و به داروخانه های مذکور مراجعه فرمایند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی استان، معاون غذا و داروی آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین درهفته پیش رو محلول های مذکور در تمام داروخانه های شهرستانهای استان نیز توزیع و در دسترس شهروندان قرار می گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس شهر ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض و جایگزینی ۱۵۲ دستگاه چراغ قدیمی روشنایی خیابان حیدر بابا در ارومیه با لامپ‌های ال‌ای دی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در یکماه اخیر به همت مدیریت توزیع نیروی برق ایثار و در راستای تامین و بهبود روشنایی معابر تعداد ۱۵۲ دستگاه چراغ ال‌ای دی ۱۰۰ وات با کیفیت نور بالا به جای چراغ‌های قدیمی سدیمی در بخشی از مناطق تحت پوشش این مدیریت نصب شد که چراغ‌های جایگزینی علاوه بر نور بیشتر، از عمر طولانی تری هم برخوردار هستند.
این پروژه به همت واحد عملیات شبکه مدیریت توزیع برق ایثار و با مشارکت و همکاری اکیپ‌های خط گرم سایر مدیریت‌های شهرستان ارومیه و در راستای اصلاح، ساماندهی و تعدیل بار در خیابان‌های حیدربابا ۱ و ۲ این شهرستان صورت گرفت.
گفتنی است طرح اصلاح و جایگزینی روشنایی معابر از سال گذشته توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با هدف مدیریت مصرف و تبدیل چراغ‌های پرمصرف گازی به ال‌ای دی و بهینه سازی مصارف روشنایی با جدیت بیشتری عملیاتی شده است. 
همچنین با توجه به اینکه موضوع مدیریت و بهینه سازی مصرف همواره از طرح‌های اولویت دار شرکت توزیع نیروی برق می‌باشد؛ از همین رو اجرای طرح ملی جایگزینی چراغ‌های ال‌ای دی با چراغ‌های گازی قدیمی در سال ۱۴۰۲ از برنامه‌های اولویت دار شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بوده و این طرح ملی در سال گذشته با جایگزینی و یا نصب بیش از ۸ هزار چراغ ال‌ای دی در سطح معابر شهری و روستایی استان اجرایی شد که برآیند آن زیبایی بیشتر شهر‌ها و روستا‌ها و نیز درخشش و روشنایی معابر و همچنین افزایش ضریب ایمنی و امنیت در مناطق اجرا شده بود.

 

دیگر خبرها

  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • توزیع ۸۰۰ غذای گرم در مجتمع نان شب ارومیه
  • زمان ابلاغ آیین نامه جدید توزیع برخط دارو
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ساعات گذشته
  • آیین نامه جدید توزیع آنلاین دارو در هفته جاری ابلاغ می‌شود
  • ادامه تغییر چراغ‌های قدیمی روشنایی خیابان‌های ارومیه با لامپ LED
  • تعویض و جایگزینی ۱۵۲ دستگاه چراغ قدیمی روشنایی خیابان حیدر بابا در ارومیه با لامپ‌های ال‌ای دی 
  • ضبط ۴۷ دستگاه ماینر قاچاق در ارومیه